e321 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lurer på en ting.. På receiveren har jeg en spfif inngang(DVD) og en Optisk ingang(TV).Har også optisk til dvd om jeg vil det. Men så skal jeg koble på en parabol tuner som kun har spdif ut..Finnes det noen SPDIF(RCA) til optisk overgang? Takker for svar ! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Først litt oppklaring i begreper: SPDIF (Sony Philips Digital InterFace) er betengelsen på digitaloverføring av lyd i konsumentprodukter. Det gjelder både for optisk (Toslink), og elektrisk (Coax). Så til spørsmålet: Det finnes mange toslink til coax adaptere. F.eks fra B-Tech, eller en dyrere fra Real Cable. Lenke til kommentar
asesino Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 eller billigere http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?Iid=245811 Lenke til kommentar
Endre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Eller enda billigere på eBay (ca. 160 NOK inkl. porto). Edit: denne må du ha, litt dyrere. Edit 2: Linkene funker visst ikke, jaja, koster 170-180 kr inkl. frakt iallfall. Endret 20. januar 2008 av Endre Lenke til kommentar
e321 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Først litt oppklaring i begreper: SPDIF (Sony Philips Digital InterFace) er betengelsen på digitaloverføring av lyd i konsumentprodukter. Det gjelder både for optisk (Toslink), og elektrisk (Coax). Så til spørsmålet: Det finnes mange toslink til coax adaptere. F.eks fra B-Tech, eller en dyrere fra Real Cable. Da forstår jeg, takk Blir vel til at jeg kjøper den på netonnet da Takker for svar ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå