morgan_kane Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) går det ann å spore datamaskiner som tar kontroll over andre datamaskiner ved hjelp av msn virus f. eks. Endret 20. januar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg vet ikke helt om jeg tolket spørsmålet rett, men du vil altså vite hvem som tar kontroll over andres datamaskiner ved hjelp av virus? Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Jeg vet ikke helt om jeg tolket spørsmålet rett, men du vil altså vite hvem som tar kontroll over andres datamaskiner ved hjelp av virus? ja. går det ann å spore dem på en eller annen måte? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Hvis du vet avsenderen og IP-adressen hans skal det ikke være noe stort problem for alt jeg vet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Skriv please track the dude who sent me msn virus i cmd.exe Neida, men hvis du har Norton, så vet den ip adressen. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 men hva hvis ip en er skjult? eller han bruker noen slags programmer for å bytte ip eller noe sånt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Da kan det bli verre. Politiet kan selvsagt finne det ut med de rette ressursene, men de gjør selvsagt ikke slik for vanlig mann i gata. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 np, gå til cmd.exe, skriv " ipconfig /renew " Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå