anordne Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ok, så det som sto i den artikkelen var mer en anbefaling enn en nødvendighet? Står de ville hatt 750 watt strømforsyning og det synes jeg er overkill ja, men de kjører SAFE. Det står senere at kortet bruker 288 watt på maks. viss du overklokker øker denne kanskje med 100 - 120 watt. Da har du fremdeles 200 watt til cpu noe som skulle være nok for alle cpuer. harddisker bruker rundt 20 watt og ram rundt 8 watt. Man vil jo aldri kjøre så hardt som maks load på alt hele tiden så tror nok du kan overklokke til nesten maks uten at det er noe akutt fare. Men dette sliter jo mer på psu og den mister kraft etter som tiden går. Så det får bli opp til deg. Jeg ville værtfall sett om jeg klarte å opnå det de gjorde for så å klokke litt ned. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 Psu'en min er nesten helt ny. Fikk den i høst en gang. Så vi kjører på litt for å så klokke ned viss jeg ikke blir for godt vant da^^ Følger det med program for å klokke kortet? Og i så fall burde jeg bruke dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå