robiwan Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hvilken spill er best online av Live Arcade spilla? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ingen kan si hva som er best da dette baseres på en subjektiv vurdering men Worms er et artig Live MP spill.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bankshot Billiards! Worms og Small Arms er artige. Sikkert noen flere også, men har litt jernteppe nå. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bankshot Billiards! Worms og Small Arms er artige. Sikkert noen flere også, men har litt jernteppe nå. Enig også har du jo Carcasonne og Sonic Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bomberman Live må nevnes her, tror man kan teste multiplayer i trail versjonen. Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Bomberman Live har klart best flerspiller om du spør meg. Er vel også det med flest spillere på nett (kanskje utenom UNO), så det er null problemer å finne noen å spille med. Marble Blast Ultra har også en god flerspiller som du kan teste i demoen. Ikke like mange som spiller MBU nå siden spillet kom ut for en god stund siden. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Marble Blast Ultra er å anbefale, genialt spel. Heavy Weapon er også artig med en kompis. Lenke til kommentar
Kn00t Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Small Arms er genialt! Anbefales Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Etter å ha spilt Carcassonne i noen timer på Xbox Live så må jeg si at det er et solid spill på nettet. Det er et brettspill med fin musikk og et gameplay med god flyt. Det var gratis for en tid tilbake, så jeg lasta det ned da, men det er totalt verdt de kronene spillet koster. Jeg kommer nok til å fortsette mye med Carcassonne og Bomberman framover. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Jeg har brukt mest (online-)tid på Bomberman og Worms. Co-op spill som Turtles og Metal Slug 3 kan også være utrolig moro online, men er best med folk du kjenner. Lenke til kommentar
robiwan Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Hva med Doom? Er det bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå