Gå til innhold

Valg av hjemmekinopakke, C-V HD63 eller H/K HKTS 11?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke så veldig mange, men du har jo JBL Northridge E-20 som du kan kjøpe to par av og kombinere med en JBL Northridge EC-25.

Det blir ca 3200kr, og da har du råd til en ganske grei subwoofer.

En større sub en 8" ville jeg nok uansett ikke satsa på hvis du sier du har plassmangel. For jeg antar at rommet da ikke er så veldig stort ...

 

XTZ 99 W8.16 er en grei subwoofer for deg tror jeg. Den kommer på ca 2000 inklusive frakt.

 

Kjøper du de tingene der så vil jeg påstå at du får et mye bedre anlegg for en billigere penge ;)

 

Hva slags forsterker skal du bruke forresten?

Lenke til kommentar

Sitter med en Denon forsterker som er noen år gammel, husker ikke helt spesifikasjonene på den, sitter på Nordsjøen så kan finne de når jeg kommer hjem.

 

Har ikke så lite plass som jeg kanskje ga inntrykk av, leiligheten har en åpen løsning, men ikke alt er stue, så en sub over 8" går bra. Liker godt utformingen på C-V anlegget, og håper lyden står i samsvar. Skal teste det på HiFi klubben i Trondheim når jeg kommer hjem, men takker for forslaget ditt. =)

Lenke til kommentar

Tror du leste feil Kenneth..

 

Fra art.: "HKTS7 er en perfekt match sammen med surroundreceivere fra Harman/Kardon eller Pioneer."

 

Har som sagt en litt eldre Denon surroundreciever, som jeg håper vil fungere greit opp mot det systemet jeg til slutt velger.

Lenke til kommentar

Jeb vil fortsatt anbefale JBL høyttalerene som jeg linket til tidligere i tråden.

Disse, kombinert med en god subwoofer, vil spille veldig bra.

 

XTZ's 10" blir lovpriset av de fleste som tester den, så den vil være et godt kjøp i budsjettklassen.

Den koster 3000 + frakt, så litt koster den; men husk at høyttalerene har kosta mer, så noe ubalansert anlegg vil det ikke bli ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...