Goliath Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har en venn som bruker en bærbar datamaskin og stasjonær i jobbsammenheng. Han trenger en enkel måte å synke to install av Outlook 2007 (mail, kalender osv.) Har dere noen bedre tips enn ren eksport/import? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg brukte SynchPst til å synkronisere Outlook på min stasjonære med Outlook på min bærbare for en stund siden. Programmet fungerte veldig bra. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Flott! Finnes det noe lignende freeware mon tro? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Her er en oversikt over mulige løsninger og verktøy: http://www.slipstick.com/outlook/sync.asp Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Takk for lenken Har ennå ikke funnet noe freeware (utenom tunge manuelle rutiner som eks/imp) men skal snuse på PSTSync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå