Gå til innhold

Gamer-PC til 10k,- inkl. skjerm - Noe jeg bør forandre ?

Anbefalte innlegg

Heisann, vet det er mange av disse trådene her, men jeg tar sjangsen på at noen tar seg tid til å ta en titt :)

Etter å ha lest mange anbefalinger rundt omkring har jeg kommet frem til dette:

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=52850

Budsjettet er ca 10k +/- , inkl. skjerm.

Med dette hovedkortet tenker jeg at jeg kan oppgradere med et skjermkort til senere, men er det ellers noen skrikende mangler, eller noe jeg definitivt burde bytte ut? skulle gjerne hatt c2d q9600, men ser ikke ut som noen andre enn shg.no og ps.no har de inne.. Prøver å velge ting de har hos netshop....

OT, noen som vet hvorfor Nec-skjermene er så overpriset hos netshop? (f.eks denne

Edit: Her er et annet forslag jeg satte opp hos komplett:

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...33-9C82EB87C536

Takk for hjelp,

^sinus

Endret av Skagen
Gjorde emnetittelen mer beskrivende jmf. retningslinjene for denne kategorien.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

syntes du burde gå for nForce 780i istedenfor 680i... ved å bytte til 780 får du pcix16 2.0, 45nm cpu støtte og quad problemene som 680 har er fikset... men skal du absolutt ha 680 så burde du bytte ut asus HKet med evga nforce 680i vers a1.. dette er det eneste 680 kortet som er fiksa for quad...

hvorfor så liten HDD? er ikke snakk om mer en 250-300kr for å få en på 500gig...

Lenke til kommentar

Har du noen forslag til et 780i hovedkort? Det har jo med penger å gjøre, prøver å ikke overstige budsjettet mitt ;)

HDD har jeg mer enn nok av, har vel rundt en TB fra før, så det er rett og slett for å spare de 2-300 kronene ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...