Gå til innhold

Problemer med Telenor sitt nettverk(mobil).


Anbefalte innlegg

er så glad for evnen folk har til og klage ræva av seg når noe er galt mens når alt fungerer er det ikke en kjeft som legger merke til det....

 

har prøvd MANGE mobilselskap gjennom tidene og jeg må si at ingen kan måle seg med telenor, sure jeg har hatt poblemer med telenor også og men opprettingstid, kundeservice og oppfølging har telenor KLART vært best på... ingen er feilfrie.... PUNKTUM!

Tror du er en liten Telenor-spion jeg. Eller hjernevasket? Ingen som har prøvd alle operatørene kommer frem til den konklusjonen. Med mindre du har vært veldig uheldig hos alle andre....

 

neivel. da tror du det så vet jeg noe annet

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror du er en liten Telenor-spion jeg. Eller hjernevasket? Ingen som har prøvd alle operatørene kommer frem til den konklusjonen. Med mindre du har vært veldig uheldig hos alle andre....

 

Svada, man trenger verken å være hjernevasket eller "Telenor-spion" for å være fornøyd kunde hos Telenor. Jeg har vært kunde i over 6 år hos Netcom, vært innom Chess i et halvår og Tele2 i rundt ett år. Ikke opplevd noen store problemer hos noen av dem men Telenor har gitt meg den beste pakken for mitt forbruk. Nemlig god døgnåpen kundeservice de gangene jeg har kontaktet dem, god dekning der jeg oppholder meg, FriFamilie, mulighet for fastpris på data, forsikring og tvillingsim. Alle disse tjenestene har hatt god oppetid og jeg er fornøyd siden jeg kom tilbake til Telenor i 2006 mange år hos konkurrenter.

 

Så din bastante mening om at ingen som har prøvd alle andre operatører ender med en positiv holdning til Telenor er tullprat og ikke sann. Har forøvrig One Call på en telefon som skal benyttes om sommeren på hytten og er fornøyd kunde hos dem også så langt. Porteringen gikk smertefritt, ingen minstefakturering og gratisminutter som vil dekke inn det forbruket jeg forventer siden dette skal være en reservetelefon.

 

Se, det er mulig å være fornøyd med flere operatører uten å måtte være hjernevasket av noen.

Lenke til kommentar
Tror du er en liten Telenor-spion jeg. Eller hjernevasket? Ingen som har prøvd alle operatørene kommer frem til den konklusjonen. Med mindre du har vært veldig uheldig hos alle andre....

 

Hvorfor det? Hvorfor skal man absolutt gå til småselskapene som presser prisene kun på ringetid og sms, mens resten av tjenestene enten er overpriset eller mangelfulle? Hvor mange av de billig operatørene kan du ringe kl. 3 på natten for å få ordnet noe med abonemnetet ditt?

 

Hvort mange av småoperatørene tilbyr simkort på dagen hvis du skulle trenge et nytt? Eller kan skaffe deg pinkode/ pukkode på dagen hvis du skal ha glemt disse og ikke har tilgang til pc?

 

Hvor mange av småoperatørene har familietilbud? Der man kan ringe gratis innen familien?

 

Når man tenker seg om, så er det ikke bare negativt med Telenor. Selv om de kanskje ligger litt i overkant på noen tjenester når det gjelder priser, så får man igjen dette på andre tjenester.

Lenke til kommentar
er så glad for evnen folk har til og klage ræva av seg når noe er galt mens når alt fungerer er det ikke en kjeft som legger merke til det....

jeg betaler for at jeg skal kunne bruke telefonen, når det ikke fungerer, og telenor åpenbart har et problem som de ikke sier ifra om, så klager man.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1345t12
Telenor har vært ordentlig ute å kjøre de siste ukene når det gjelder wap, kortnummer etc pga. brannmurproblem. Her er siste melding fra dem :

 

Start Hendelse: 20.01.2008 13:00

Berørte Tjenester: Backup, Businessweb, Content Provider Access, CPA WAP, Djuice musikk, DMS, Entry, FTP foran, Kunde-Web, MDA, MMS, MMS Aksess IP, MMS Aksess NC, MMS Aksess VPN, Mobil Pakkedata (DK), Mobil Pakkedata (N ...

--------------------------------------------------

Kundeinfo, Status Pr 20.01.2008 13:00:

Det er problemer med treg trafikkavvikling gjennom brannmur T1. Dette medfører sen respons eller utilgjengelighet på tjenestene som går gjennom T1.

 

Dette kommuniserer de selvsagt ikke ut til sluttbruker.....

Og du har vel strengt tatt ikke lov til å publisere intern kommunikasjon på et offentlig forum heller ... eller?

 

men er det greit for deg at telenot tibakeholder informasjon som rammen kunder og gjør de frustrerte over at ting ikke virker ?

 

dette er vel strengt tatt ikke informasjon som er nødvendig for deg å vite. du trenger bare vite at det er feil på gprs, da skjønner du at mms eller wap ikke funker.

Lenke til kommentar
er så glad for evnen folk har til og klage ræva av seg når noe er galt mens når alt fungerer er det ikke en kjeft som legger merke til det....

 

Det er meningen. På mobil- og nettjenester må man kunne forvente:

1. 99%+ oppetid

2. Å få fornuftig svar/tilgang til informasjon når noe er galt

 

Det regnes som en selvfølge at slikt skal fungere.

 

 

For moro skyld vil jeg sammenligne Telenor med en bilforretning i denne saken... Dette tilsvarer da at bilforretningen finner ut om en feil i bilene de har solgt. De sier ikke fra til kundene sine om det, men sniker seg heller rundt og forsøker å reparere dem i all stillhet... Husk snikepapir Telenor!

Lenke til kommentar

Hadde det vært en bilforretning som hadde oppdaget en skjult mangel/ feil hadde og ikke sagt fra til kunden om det, så hadde de nok ikke reparert den heller.

 

Oppdaget selv at et merkeverksted mente at bremsene på en bil var helt OK selv om de som hadde kjøpt bilen klaget. En måned etterpå (og etter at garantien var gått ut) så hadde de den på samme verksted for EU kontroll. Nå fikk de en 2 feil pga. feil med bremsene. he he

 

Men det var OT

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...