Gå til innhold

Ny patch/update till c&c generals

Anbefalte innlegg

Nå hat det kommet en ny patch eller update til generals vet ikke om du kan laste den ned noen steder men dette er fixet: Command & Conquer™ Generals Auto Patch

2/14/02

* Improved the online chat lobby lag

* Fixed the ping indicator in the chat lobby

* Added some more lobbies to spread out the load

* Fixed the accuracy of the games info displayed in the chat lobby

Jeg fikke vite om den da jeg skulle spille generals online trykket på multiplayer-online og så sjekka den for updates så lasta den seg ned automatisk. :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
yepz  :-?  skjønte det hvar inne på forumene der fikk jeg svar men........  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  JEG ER skitt IKKE FORNØYD  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  KJØPER JEG ET SPILL FORVENTER JEG AT DET SKAL FUNKE  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:  :grumpy:

Ro deg ned da, hva er vitsen med alle disse "smilyene" ?

Lenke til kommentar
Nå begyner jeg og bli litt redd her   :cry:  etter jeg instalerte den updaten og skal inn på lobbyene eller quick match sier den: CANT CONECT TO GENERALS ONLINE????  :oops:  hvet dere noe ?????

EAP har problemer med det fortsatt, en ny patch skulle komme ut idag tidlig, som vil fikse det, så det er bare å vente.

Det er sånn at noen for kommet online mens andre ikke, jeg for hvertfall spilt. etter å ha update til den patchen

Lenke til kommentar
For mange smileys.

Nå har jeg advart deg mange ganger, i flere tråder, for ulike hendelser og begynner egentlig å bli litt lei. Hvis du mener du hadde for mange smileys, hvorfor redigerer du dem ikke bort i stedenfor å lage en ny post for å fortelle at det var for mange? Og hvorfor skriver du et nytt kort innlegg hver gang du skal legge til informasjon? Bruk redigerings-funksjonen er du snill.

Lenke til kommentar
vell det funker forsatt ikke :cry:  er serverne nede, funker det for noen av dere andre?

Vel den har fixet feilene, men den virker bare for noen få(inkludert meg)

Men EAP har sagt at de jobber med dne no og vil gi ut enda en patch i løpet av ettermiddagen(USA tid)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...