Gå til innhold

Nytt canon kamera + Bilder

Gjest Slettet-GnBeuk

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-GnBeuk

Hei!

Jeg har netopp fått meg et Canon EOS 400D og har på 1 dagen tatt litt bilder ute i guds frie natur. Slik ble resultaten, håper på respons og tips til hva jeg kan gjøre bedre, eller eventuelt tips om kameraet :) Dessverre så kunne jeg ikke bruke "vedleggs boksen" her på forumet så jeg måtte bruke noe annet. Det sto at filen var for stor, men det funker vell like fint? :thumbup:

Endret av Slettet-GnBeuk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må lære deg å fokusere bedre. Det siste bildet hadde potensiale til å bli veldig stilig, men det er alt for uskarpt. Det kunne også trengt litt beskjæring. Jeg synes spesielt den nedre venstre delen av bildet så veldig spennende ut, så du kunne bæskjert resten av bildet for å fremheve dette :) Dessverre er for-/midtpunktet i bildet så rotete at det blir vanskelig å feste blikket.

Det er ikke meningen å høres tverr ut, beklager :/ Jeg vet ikke hvor fersk du er med foto generelt, men om du lærer deg noen få triks kan du nok produsere flotte bilder :)

Ikke at jeg er så ekstremt mye bedre, da ^^

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk
Du må lære deg å fokusere bedre. Det siste bildet hadde potensiale til å bli veldig stilig, men det er alt for uskarpt. Det kunne også trengt litt beskjæring. Jeg synes spesielt den nedre venstre delen av bildet så veldig spennende ut, så du kunne bæskjert resten av bildet for å fremheve dette :) Dessverre er for-/midtpunktet i bildet så rotete at det blir vanskelig å feste blikket.

Det er ikke meningen å høres tverr ut, beklager :/ Jeg vet ikke hvor fersk du er med foto generelt, men om du lærer deg noen få triks kan du nok produsere flotte bilder :)

Ikke at jeg er så ekstremt mye bedre, da ^^

Okej, jeg tror jeg fattar poenget. Skal forske litt mere med det og prøve meg med tipsene dine! Takk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...