wilbur626 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har for ørtende gang fått ødelagt både strømforsyning til stasjonær PC, lader til laptop og modemet mitt etter ustabilitet i elnettet og/eller lyn... Vurderer derfor å investere i et overspenningsvern, og trenger hjelp til å finne et som er brukbart. Legger ved noen linker til det som for meg er akutelt. EL-iTX (Det samme på QXL.no) Er det noen av dere der ute som har erfaringer med andre alternativer til El-itx ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjøp deg heller en rimelig UPS. Gir bedre beskyttelse, og gr deg sikkerhet mot å miste data i tillegg. Koster ikke stort mer, heller. Lenke til kommentar
wilbur626 Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Hvor får jeg en ups til hundrelappen da ? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Det får du jo ikke tak i. Kikket bare på den første linken, og der kostet den jo nesten fem hundre. Så hvis disse virkelig går for en hundrings, er det jo bare å kjøre på. Jeg skjønner ikke hvordan en sånn liten boks skal kunne beskytte mot over/ underspenning i noe mer enn noen millisekunder. Den har jo ikke noe sted å lagre/hente strømmen. Hadde gåt for UPS likevel. Endret 20. januar 2008 av CastorFiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå