Gå til innhold

Lage mapper i Galleri på N95 8GB


Stig72

Anbefalte innlegg

hei, er rimelig ny på dette, men trenger hjelp til å få opprettet mapper i Gallerimenyen/bilder og videoer på N95 8GB. Er dette mulig eller må jeg ha tredjeparts symbian software?? og i så fall hva er bra? :ohmy:

Hadde vært greit for å få sortert bildene, så alle ikke ligger framme i dagen...til fritt innsyn :whistle: ikke alt som passer seg lissom...

 

Og en ting til mens jeg har sjansen her nå: er n95 accelrator innstallert på 8gb eller må jeg laste ned programmet for å få innstallert det:-)

 

Håper noen svarer:-) trenger assistanse

 

 

når har jeg hatt denne liggende noen dager...trodde det fantes noen n95 guruer der ute jeg:-) håper virkelig noen kan hjelpe meg med dette

Endret av Stig72
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Lurer også på dette. Har markert filer og opprettet gallerier (valg > galleri (eller album eller hva det nå heter)), men i selve 'hovedmenyen' så vises fremdeles alt. Det plager meg, for ikke bare er det da fritt innsyn, men det ser også rotete ut.

Burde gått an å få en ren mappevisning hvor en valgte mellom album, og en egen mappe hvor nye og udesignerte bilder la seg. Er også stress at en ikke kan velge 'marker alt' og flytte nye bilder til et nytt/eksisterende album, da alle de gamle filene også blir markert :(

 

Noen som har noen tips, godt mulig jeg er en komplett n00b

Lenke til kommentar

Mange som irriterer seg over hvordan Galleriet fungerer. Programmet leser gjennom allt som er av bilde og video, og viser disse frem ukritisk. Ingen mulighet å endre dette i instillingene for applikasjonen.

 

Derimot leser ikke Galleriet innholdet i skjulte mapper. Dvs. om du lager en skjult mappe i en filbehandler (f.eks. Y-browser) og flytter filene dit, vil ikke disse vises i Galleriet lenger. Husk at det holder ikke å skjule eksisterende mappe, du må opprette en ny. Den gamle "stien" til filnavnet må brytes.

Lenke til kommentar

Hehe er egentlig ikke at jeg har så mye å skjule for mitt anliggende, men synes det er irriterendes med rot og et så dårlig system i hovedmenyen. Ønsker en ryddig oversikt over bilder og en kjapp måte å legge nye bilder i nye/eksisterendes gallerier.

 

 

Det nåværende er jo noe dritt med alt fra festbilder og familiebilder blandet sammen med album coverart :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...