Mysterio Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei folkens. Jeg kom plutselig på en artist jeg har hørt for 2-5 år siden, og jeg klarer ikke å komme på navnet hans. Hadde vært utrolig fint om noen her kunne hjelpe til. Det jeg husker om han: -Synger innefor sjangeren Rock -Langt og svart hår -Pleier å ha forskjellige eller kule farger på øyne. -Synger med mørk stemme Noen som husker ham? Trenger bare navnet. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ozzy Osbourne? Finnes en tråd hvor du kan spørre Lenke til kommentar
Mysterio Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 fant ikke andre tråder.. takknemlig hvis du legger inn en link. Men det er ikke Ozzy jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Slike spørsmål hører hjemme i Lurer du på hva sangen eller artisten heter? Vennligst spør i nevnte tråd. Denne tråden stenges, og reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg