morgan_kane Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) jepp, hennrik ibsen er på facebook og sjekker opp smårips henrik ibsen btw, skikkelig grått bilde Endret 20. januar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Reached Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 var egentlig jævli dårlig ... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 jaja, hvorfor skal ikke han ha like stor grunn til å være på msn enn alle andre synes igrunn det blir ganske teit når facebook blir brukt sånn jeg, men det er nå en gang min mening... Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) det er foresten mange andre kjente navn på facebook. tviler på at mange kjendiser har laget sidene sine selv. ser ut som det er mest fansider. Endret 20. januar 2008 av morgan_kane Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det der er jo uansett en "side" og ikke en profil. Sånn at folk kan "become a fan". Da syns jeg det er greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå