AM6 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei! Har problemer med internettleverandør, trenger da råd og tips. Her er saken: August 2007 bestemte vi oss for å få internett her hjemme. Vi gikk gjennom flere leverandører å fant ut at Nextgentel var veldig rimelig, dermed valgte vi de. Oktober 2007 kom Relacom på døren for å klargjøre linjen, spent å ivrig var jeg når hastigheten skulle være 20mbit. Jeg tok tester på nettet som viste at hastigheten var variert mellom 17-18mbit, noe Nextgentel opplyste oss om på forhånd. Hastigheten kunne ikke bli høyere her. Dagen etter tok jeg en ny test som viste alt fra 1mbit til 2-3mbit, siden den gang har hastigheten ligget på dette. Nextgentel ble kontaktet både på telefon og mail, og det var nå problemene virkelig startet... Etter flere måneder med telefonsamtaler og mailer med Nextgentel er linjen fortsatt dårlig. De lovet siden første gang jeg ringte at det skulle komme en teknikker for å se på linjen, venter enda på han... Jeg skrev til de for noen måneder tilbake at jeg ikke var interessert i å ha internett hos de når de ikke kan levere det de lover, dette blir ikke besvart og de unngår å besvare den delen. Jeg har fortalt de gjentatte ganger at jeg ALDRI kommer til å betale for 20mbit når jeg ikke får det, dette forstår de men de har aldri gjort noe med det. De sier bare at de skal lage en sak på problemet mitt og at jeg blir kontaktet, har jo nå ventet i flere måneder på denne delen også.. Ringte de også angående denne "saken", ble da fortalt at de ikke hadde noe sak på meg og skulle nå ordne en. Pratet da med ei yngre dame som lovet og lovet at de skulle kontakte meg, nå er det snart gått 14 dager uten at jeg er blitt kontaktet... Føler at jeg ikke klarer å stille opp med noe her, for det går ikke ant å prate med de. De sier bare det du vil høre også gir de faen. De nekter å si opp linjen min før Mars, for jeg har ikke bindingstid men oppsigelsestid. Denne må jeg altså gjennom.. Hva skal jeg gjøre? Føler meg plaget av de som sender meg fakturaer på 20mbit!! Kan man anmelde sånt? Endret 20. januar 2008 av AM6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå