TheNarsissist Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ja kan noen anbefale et MMORPG spill til meg.Har spilt Wow men slutta fordi jeg ikke gad å betale penger i månen for å spille det.har spilt det første guildwars spillet men det likte jeg ikke. Så jeg vill ha et som man ikke må betale måndlig avgift for å spille,ikke for avansert,bra grafik,Jeg vill ikke at det skal være sånn som i guildwars at når man går ut av byen så er man alene osv.Så jeg håper noen kan anbefale et sånt spill til meg evt et som kommer ut om en stund. Lenke til kommentar
hehehe123 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Henger meg med på denne jeg, har for tiden blitt dritt lei WoW, vil ha noe nytt. PC req er ikke noe problem. Lenke til kommentar
shoot_me Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 dere kan jo prøve RF online (http://www.rf-onlinegame.com/) det er gratis. spillet er basert på PvP hvor det er 3 raser som kjemper mot hverandre i daglige kriger hvor resultatet av denne gir fordeler til dem som vinner og ulemper til de som taper. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg gir meg over. Det kommer ut en ny slik post hver uke. Kan dere ikke søke litt? Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=890673 11 siders tråd. Må da være nok alternativer å finne der. Endret 20. januar 2008 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kan ikke også folk skjønne at kvaliteten på gratis spill ikke kommer til å matche spill som f.eks WoW? Man kan ikke bare slutte med et spill fordi det koster en månedlig sum og vente at det skal finnes gratis alternativer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå