:Francis: Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei! jeg satte akkurat opp eksternt skrivebord på den stasjonære maskinen min. Den er koblet til TVen og har ikke skjerm koblet til seg. Jeg vil styre den fra laptopen når jeg ser på TV, men når jeg bruker eksternt skrivebord kommer lyden fra winamp på den stasjonære pcen ut av høytalerne på laptopen. Hvordan kan jeg sette det opp slik at jeg kun styrer pcen, men at lyden kommer ut av lydkortet på den stasjonære, som er koblet til høytalerne mine? Begge maskinene kjører Vista. Francis Endret 20. januar 2008 av :Francis: Lenke til kommentar
Xkr%#^+* Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kjører ikke Vista, og vet ikke om det er det samme som i XP. Her er i alle fall et tips. Som du ser så er det et valg som heter "spill av på ekstern datamaskin" Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Takk! Dessverre finner jeg ikke denne menyen i vista, jeg får lete videre. Francis Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Fikk det til! Det var bare meg som ikke trykte på flere instillinger der man skriver inn datamaskinnavn/ip. Francis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå