Lilos Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei. Jeg lurer på en ting. Jeg bestilte Sony Ericsson P1i med et djuice abbonement. Men, jeg ser nå at telefonen ikke er på lager, og det står "ubekreftet 30.1.2008" og jeg ser jeg allerede har fått ny bindingstid på mitt abbonement, som går ut om 12 mnd. Jeg sendte dem en mail for å avbestille den. Men jeg spør her likevel. Er det mulig å avbestille telefonen og abbonementet fortsatt? Håper noen svarer raskt. Mvh. Lene Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Nei, det tror jeg ikke på. Men dette burde du jo ha sjekket før du bestilte? Men du kan jo vurdere en anne telefon fra nettbutikken din? Lenke til kommentar
Lilos Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Annen telefon er ikke aktuelt ettersom det er P1i jeg skal ha Lenke til kommentar
Lilos Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg mener. Det burde jo være teoretisk muligt ? Jeg har jo ikke fått noen av delene(telefon eller abbonement) så for å være ærlig så skjønner jeg ikke problemet. Kommer vel et svar imorgen tenker jeg ettersom det er helg. Lenke til kommentar
Opticane Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 Du har 14 dagers angrerett på produkter og tjenester ifølge norsk lov. Litt usikker på hvordan det er med mobilabonnement med bindingstid, though. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå