Stulen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Datamusa mi, "MX™ 518 Gaming-Grade Optical Mouse", har nå sluttet å scrolle med hjulet på toppen. Hvordan kan jeg løse dette problemet? Noen forslag? Takker for alle svar:D Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 altså, den kan enkelt og greit ha blitt presset ned... skjer av og til med g5'en min og intellimouse 3.0! prøv og grip tak på begge sider av scrollen med neglene dine og dra opp! vet ikke om det er værre en det men du skrev ikke så mye! Lenke til kommentar
Stulen Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Får rett og slett ikke tak jeg altså... : / Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Garanti? Hvis den er gammel kan du jo skru opp musa og se om scrollen har hoppet ut av hakk. OBS! Gjøres på eget ansvar, ting kan sprette opp, du kan glemme hvor ting skal osv. Edit : Du bør også endre emnetittel til noe mer forklarende, slik som "Scrollen på Logitech Mx518 har sluttet å virke, hva gjør jeg" /Kun et eksempel/ Endret 20. januar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
Stulen Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Den er ikke så gammel... Skal ha pcen på reparasjon/service neste uke, så jeg skal levere inn musa i samme slengen. Skal sjekke om jeg kan få en orden på det da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå