pesu Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei Jeg har fått et problem med PC-en min. Når jeg skal starte den så er den på i kanskje 1 sekundt, så skrur den seg av i 1 sekund, så skrur den seg på igjen i 1 sekund, og den fortsetter sånn. Skulle tro det var noe feil med PSU'en min, men den jeg har er god og kraftig! Har en Fortron/Source Epsilon 700W Jeg har et Abit AW9D-MAX hovedkort, og det gir meg feilmeldinger/koder på et display. Den gir meg følgende før den skrur seg av: 9.8. : De-Assert ATX Power Supply Hva betyr dette? Er det noe galt med PSU'en? Kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 HeiJeg har fått et problem med PC-en min. Når jeg skal starte den så er den på i kanskje 1 sekundt, så skrur den seg av i 1 sekund, så skrur den seg på igjen i 1 sekund, og den fortsetter sånn. Skulle tro det var noe feil med PSU'en min, men den jeg har er god og kraftig! Har en Fortron/Source Epsilon 700W Jeg har et Abit AW9D-MAX hovedkort, og det gir meg feilmeldinger/koder på et display. Den gir meg følgende før den skrur seg av: 9.8. : De-Assert ATX Power Supply Hva betyr dette? Er det noe galt med PSU'en? Kan jeg fikse det? Smell ut strømmen, ta ut alle ledninger/kabler(samt det lille batteriet). Og sett alt tilbake, funker ikke dette kan du i alle fall utelukke at ledningene sitter.. høres teit ut, men det skader ikke å prøve! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå