Galdust Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 Skru på TVen hvis dere kan! Nå kommer Tsonga med en bombe! Æsj, fikk bare med meg det siste gamet. Men dette likte jeg virkelig! Blir utrolig spennende å se han i finalen med sin agressive spillestil. Så lenge han fortsetter å holde nervene under kontroll, så kan finalen mot Federer (ja, vet jeg er litt tidlig ute ^^) bli mer spennende enn jeg vil ha det... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 24. januar 2008 Del Skrevet 24. januar 2008 hehehe... ja det må jo bli mot Federer! ajaj, litt av ett gjennombrudd for Tsonga. vet ikke helt hva jeg skal si om motstanden han har fått på veien jeg? har den virkelig bare klaffet så bra med hans stil, eller kunne han klart seg i øvre halvdel av bracketsa også? Klokka 09:30 norsk tid imårra, på Eurosport.... Roger Federer (SUI)[1] v. Novak Djokovic (SRB)[3] be there or be square! Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Veldig overaskende at Tsonga kom videre, hvem trur dere vinner av Djonkovic og federer i dag da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 HUFF. Jeg må jo si Federer, mens syns Djokovic var syykt overbevisende i sist kamp! Må vel si, selvom jeg synes Tsonga også overbeviste, at jeg tror Federer er i boks hvis han tar Djokovic. Tror federer er såpass mye bedre på raske underlag enn Nadal at han håndterer Tsonga på en mye bedre måte. Hva tror dere andre? Rimelig stille å rolig på forumet her når du kommer online Iver Hvor mange timer forskjell er det der du befinner deg iforhold til CET (norsk tid)? Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Var en spanjol i klassen som var meget sint i morges ja. Like greit at Nadal tapte. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Ligger 7 timer bak dere der hjemme, bor i Texas!: ) Spiller du tennis, forresten? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) Mindre enn en time til storkamp! Jeg spiller ikke tennis noe serlig selv nei. Veldig skjeldent. Spiller en del squash, men kun hobby, ikke noe alvorlig der heller. Har bare blitt imponert over hvor gode de beste er, og hvor lite varianse det er i sporten iforhold til plassering de beste oppnår. Ikke noe unaturlig at en seedet spiller oppnår nettopp den plasseringen han var seedet til! Noe spilling der borte da? Endret 25. januar 2008 av Slettet+1374861 Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 NEEEEIII!!! Svarte h*****e!!! Serberen knuste han i dag. Det var riktignok fullt fortjent, men herregud så svakt Federer spilte! Spesielt i de to første settene. Skal bli interessant å se Djokovic mot Tsonga da i hvert fall - de har ganske lik spillestil, virker det som. Tsonga går riktignok mer på nett, men begge er kanoner fra grunnlinjen. Uff, nå er jeg deppa -.- Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 er det ikke litt rart, da? nå så jeg ikke denne kampen, og vet jo at Djokovic er veldig god, men jeg har tidligere mistenkt at Federer gjør seg til. f.eks når han legger seg ned hendene foran ansiktet etter en seier og ser ut som han nettopp fant ånden i lampen? det er faktisk noen som blir litt forlegen av å være overlegen. lol, teit teori, tror heller han har blitt for cocky. jeg syns dette tapet var litt synd, hadde håpet på at han skulle gå forbi Sampras i år. menmen. Lenke til kommentar
Spykar Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Fikk ikke med meg kampen til Federer idag. Synd egentlig, men Djokovic er meget solid. Han viste det også i US open finalen hvor de to møttes. Trudde faktisk ikke at han ville vinne idag though. Tsonga ga Nadal skikkelig juling så det blir en artig finale. Holder faktisk en knapp på Tsonga, men hvem vet. French open er vel den eneste GS som Federer ikke har vunnet enda, right? Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 French open er vel den eneste GS som Federer ikke har vunnet enda, right? Jepp. tror han har veldig lyst på den, men Nadal er jo helt syk på grusen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 French open er vel den eneste GS som Federer ikke har vunnet enda, right? Jepp. tror han har veldig lyst på den, men Nadal er jo helt syk på grusen. Tviler på at Federer har sjans på grusen. Nadal er gruskongen. Men Nadal burde jo så absolutt vunnet på Wimbledon ifjor, på et føre Federer skal være uslåelig på, så jeg er fortsatt bitter etter den finalen, Nadal-fan som jeg er. Uansett, alle som spiller mot Federer holder jeg med, og det var deilig å se Djokovic knuse han idag. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) husk, Federer slo Nadal på grus i Hamburg. Nadal hadde over 80 strake seiere på grus før den dagen. fjorårets finale i London var en fet kamp. ekspertene trodde Nadal hadde et fordel i det femte settet, men det var da Federer knuste Nadal. får vel legge til at jeg er glad i spanjolen også. Endret 25. januar 2008 av toro2 Lenke til kommentar
atb8 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 husk, Federer slo Nadal på grus i Hamburg. Nadal hadde over 80 strake seiere på grus før den dagen. fjorårets finale i London var en fet kamp. ekspertene trodde Nadal hadde et fordel i det femte settet, men det var da Federer knuste Nadal. får vel legge til at jeg er glad i spanjolen også. vamos nadal ! elsker tennis..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Nadal har jo hindret Federer ikke bare i å ta grus-GSen 2 år på rad, men også å få både en career grand slam og en calendar year grand slam. Må vel si at dette er den mest uvanlige GS finalen på leeeeenge. Må tilbake til tidlig 2005 for å finne en finale uten Federer såvidt jeg kan huske. Og ofte har Nadal vert den andre personen. Hvordan ligger Djokovic ann iforhold til andreplassen på rankingen nå hvis han vinner da? Mye poeng det. Tror kanskje han kommer til å ta igjen Nadal etterhvert... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Rafa er så rask og sterk. lurer litt på hva han egentlig syns om Federer, han ville jo ha vært suveren nr 1 i verden uten eneren. slik er det selvfølgelig for alle som er nr 2, men Roger er en abnormalitet som ikke skulle eksistert :!: Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 (endret) jeg ble brått Djokovic fan under den kampen da han klikka på publikumerne som gjorde narr av ballsprettinga hans. samt det gedigne krigshylet hans da han vant kampen. det blir en spennende finale! oi, rene dobbeltpostinga.. Endret 25. januar 2008 av toro2 Lenke til kommentar
atb8 Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 er ikke roger federer i finalen? : o får jo ikke sett på siden det er så sent! hvem spiller mot hverandre i finalene, vet bare maria sharapova. Lenke til kommentar
Galdust Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Man så på sveitserens kroppsspråk at han ikke hadde dagen. Forhåpentligvis var dette en liten oppkvikker, og kanskje han vil ansette en trener igjen? Han har jo ikke hatt en trener på lenge fordi han er så selvsikker på eget spill. Hentet fra rogerfederer.com: Novak Djokovic was simply too strong, too steady. Where Roger inched past him in the last grand slam final - the U.S. Open last September - this time the Serb was always a nose ahead. "I think he made the more important points today, it was a bit unfortunate for me," Roger commented. "It depends a lot on form, you can't always play your best. It's not easy coming out every week trying to win. You'll always run into fellow top-10 players or other guys who are on a streak or on a hot run or surprise you." Roger added he was far from his best in the Rod Laver Arena, but said he gave everything he had to try and get back into the match."There's some sort of a disappointment. But from the spirit, the way I fought, the way I tried, it's all I could give," he said. Forhåpentligvis gjør dette han ekstra hevnlysten foran French Open Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 er ikke roger federer i finalen? : o får jo ikke sett på siden det er så sent! hvem spiller mot hverandre i finalene, vet bare maria sharapova. Djokovic - Tsonga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå