Gå til innhold

Ps2. Den store. Internett?

Ccconker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har sett at på de nye ps2'ene er det mulig å spille på internett på.

Jeg har den store (den gamle), og jeg vurderer nesten å kjøpe den andre... Men for å være helt sikker på at jeg ikke handler forjeves; spør jeg her. Går det an å spille på nettet på en eller annen måte på den store? :hmm:

Endret av Conkerfan
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen å spille med da ? Å spille med folk utenfor skandinavia ender bare opp i endeløse rekker av lagg og disconnect. Tviler på at det er mangen skandinaver som sitter og spiller online på ps2, kanskje på enkelte spill :)

Hvilke spill skal du spille Conkerfan?

Lenke til kommentar
Er det noen å spille med da ? Å spille med folk utenfor skandinavia ender bare opp i endeløse rekker av lagg og disconnect. Tviler på at det er mangen skandinaver som sitter og spiller online på ps2, kanskje på enkelte spill :)

Hvilke spill skal du spille Conkerfan?

Tror jeg har 3 spill men funksjonen på... Har ikke sett så nøye etter siden jeg ikke kan utføre det enda.

De er: Battlefield 2 - Modern kombat, Burnout 3 og robotech - invasion ( drittdårlig ).

Lenke til kommentar
Skift underbukser og kjøp deg en 360 eller ps3 nå.

Det er rimelig lite folk som sitter og spiller Ps2 online nå, maskinen er 8år gammel og ikke særlig mye og spare på når det gjelder online gaming.

Selve online delen til PS2 er skitdårlig og spør du meg.

Du har vel egentlig rett i det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...