Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Hei. Jeg har sett at på de nye ps2'ene er det mulig å spille på internett på. Jeg har den store (den gamle), og jeg vurderer nesten å kjøpe den andre... Men for å være helt sikker på at jeg ikke handler forjeves; spør jeg her. Går det an å spille på nettet på en eller annen måte på den store? Endret 20. januar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 ja man kan kjøpe en inter nett adapter som man setter inn bak! Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 ja man kan kjøpe en inter nett adapter som man setter inn bak! Ikke at jeg vet hva det er men, Oj.. hæhæh! Takk.. Det var godt nytt... Hvor kan man kjøpe det da? Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://www.playstationshop.no/product_info...?products_id=86 There you go ;D Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Tusen takk=) Men... Hehe, den var utsolgt der så jeg.. Noen som vet om andre steder? Endret 20. januar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
iNTEGRALiS Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er vel moderatorene som gjør det Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Er vel moderatorene som gjør det Trengte ikke å stenge likevell vett... Var midlertidig utsolgt den du linket til. Tar imot flere forslag Endret 20. januar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) ps2 slim har innebygd nettverks kontakt...ingen adapter trenges.. trur ikkje adapter til den gamle selges lengre.. Endret 20. januar 2008 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) trur ikkje adapter til den gamle selges lengre.. Gir ikke opp enda likevell Endret 20. januar 2008 av Conkerfan Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er det noen å spille med da ? Å spille med folk utenfor skandinavia ender bare opp i endeløse rekker av lagg og disconnect. Tviler på at det er mangen skandinaver som sitter og spiller online på ps2, kanskje på enkelte spill Hvilke spill skal du spille Conkerfan? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har et nettverksadapter liggendes jeg Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Når jeg skulle ha et slik adapter, spurte jeg bare i spillbutikken jeg handler på. De fikk en sendt direkte til meg fra Oslo, uten porto. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Er det noen å spille med da ? Å spille med folk utenfor skandinavia ender bare opp i endeløse rekker av lagg og disconnect. Tviler på at det er mangen skandinaver som sitter og spiller online på ps2, kanskje på enkelte spill Hvilke spill skal du spille Conkerfan? Tror jeg har 3 spill men funksjonen på... Har ikke sett så nøye etter siden jeg ikke kan utføre det enda. De er: Battlefield 2 - Modern kombat, Burnout 3 og robotech - invasion ( drittdårlig ). Lenke til kommentar
Scary_Kiddo Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skift underbukser og kjøp deg en 360 eller ps3 nå. Det er rimelig lite folk som sitter og spiller Ps2 online nå, maskinen er 8år gammel og ikke særlig mye og spare på når det gjelder online gaming. Selve online delen til PS2 er skitdårlig og spør du meg. Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Skift underbukser og kjøp deg en 360 eller ps3 nå.Det er rimelig lite folk som sitter og spiller Ps2 online nå, maskinen er 8år gammel og ikke særlig mye og spare på når det gjelder online gaming. Selve online delen til PS2 er skitdårlig og spør du meg. Du har vel egentlig rett i det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå