ATI vs GeForce Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Lånte bort Visa kortet mitt til en kompis for tre månder siden, slik at han kunne bestille 3 nye månder på live. Men for et par dager siden fikk han bedskjed over mail at 3 nye månder var bestillt, på mitt credit card. Finnes det noen måte å fjerne dette på? Jeg bestillte bare ved et engangstilfelle for han, er ikke keen på å løse ut 160 kr hver 3 månde... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du kan stoppe "abbonemanget" på sjølve xboxen. Eller ved å logge på http://account.live.com. For å få sletta kort informasjonen, må du ringe til support. Lenke til kommentar
ATI vs GeForce Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Herregud, unnskyld å si det men så j*vla patetisk av microsoft. Men om jeg da ringer til support, vil den fjerne all informasjon om kortet mitt både hos meg, og hos han jeg lånte korte ut til? Endret 20. januar 2008 av ATI vs GeForce Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jau, det er litt keisamt å ikkje kunne administrere dette på sin eigen xbox. Men er vel noko sikkerhets opplegg -- utan at eg kan uttale meg for mykje om dette. Du ringer inn, så sett dei ein dato i samråd med deg -- der fjerning av valt kredittkort vil bli fjerna. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Herregud, unnskyld å si det men så j*vla patetisk av microsoft. Men om jeg da ringer til support, vil den fjerne all informasjon om kortet mitt både hos meg, og hos han jeg lånte korte ut til? Dette er jo ikke noe problem!? Du får fjernet ifoen hos begge to også legger du den bare inn igjen hos deg. Det tar deg 1 min ekstra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå