Gå til innhold

Mulig Crysis til PS3

Tallyho

Anbefalte innlegg

Crysis er dårlig optimalisert med tanke på PC og mye av skylda for det er att det finns mange forskjellige kombinasjoner over maskinspesifikasjon som gjør att spill som blir lagd på PC ikke blir fullstendig optimalisert mot ett sett med hardware slik som kan gjøres mot ps3 eller 360 for den saks skyld. Crysis vill nok komme på PS3/360 men ikke i den formen som det finnes på PC for der når hverken PS3 eller 360 sin hardware opp til kneskåla engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, ja tar vel ikke det for god fisk. Hva med de såkalte Crysis 2 bildene som dukket opp nettopp? Kan jo være en eventuell ps3-versjon av Crysis siden detaljnivået generelt sett var mindre selv om grafikken var tilnærmet like bra.

Du sier noe der faktisk.

Lenke til kommentar
Hehe, ja tar vel ikke det for god fisk. Hva med de såkalte Crysis 2 bildene som dukket opp nettopp? Kan jo være en eventuell ps3-versjon av Crysis siden detaljnivået generelt sett var mindre selv om grafikken var tilnærmet like bra.

Hvor er de bildene? :)

Lenke til kommentar

Må si at jeg er ganske enig i det Whackedorange sa. Det er sikkert mye lettere å lage god grafikk når man vet hva slags hardware man har med å gjøre, istedet for å måtte universalisere hele greia,uten at jeg skal påberope meg for mye kunnskap om hvordan grafikken til slike spill programmeres.

Lenke til kommentar

Hvor er de bildene? :)

Det der er jo bare en mod til Crysis(Nr 1!).

--

Jeg tror at graffikken kommer mer til å ligne Haze på PS3, og har faktisk prøvd det spillet, og det er et godt stykke unna Crysis i graffikk..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...