Gå til innhold

Mulig Crysis til PS3

Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er jo noe med forskjellen på PS3 sin kraft og Xbox 360 sin kraft, PS3 sin kraft er kraftigere (For ikke å si mye) enn Xbox 360.. :)

Marginalt ifølge John Carmack, men det kommer ann på hva man ser på og hva man vil gjøre. Forskjellige styrker, forskjellige tradeoffs. Generellt har nok PS3 mer å gå på, men det er ikke en clean cut.

Begge har nok prosesserings kraft nok til å kjøre Crysis uten å kutte ned mye, men som nevnt er det nok minne som er det største hinderet.

Lenke til kommentar

Nå var det jo sånn på en episode av Eurogamer at de intervjuet og besøkte Crytek studioet , og da holdt de på med på et "topp hemmelig" prosjekt, i et rom som var helt dekket. Kan hende det har noe med dette å gjøre og ikke Crysis. Som det med at PS3 skulle få neste GTA , men så var det bare en helt ny serie som ikke hadde noe med Gta å gjøre. Men ikke veit jeg :shrug:

Lenke til kommentar

Hadde ikkje skadet om dette kom på 360/PS3 nei. Åpne og flotte områder får vi jo iform av FarCry 2 likevel. Såg også eit annet spill som lignet litt på FC/Crysis, Warhound tror eg det var :hmm:

Men eg tror det var 360/PC eksklusivt, såg ihvertfall rimelig bra ut.

Lenke til kommentar
Imo er BioShock det mest oppskrytte spillet jeg har vært borti.

og hva er ikke oppskrytt i dine øyne ? i hver eneste diskusjon om et spill kommer det fram at noen mener det er verdens mest oppskrytte spill..

Vi kan heldigvis alle mene hva vi vil, IMO ga bioshock meg mye mer enn crysis, episode 2 og COD4. Sier ikke at noen av disse var direkte dårlige. Bioshock var sykt spennende hele veien gjennom, litt som cod, men så er det en annen type spill :)

Endret av Fenixen
Lenke til kommentar

Tror nok ikke Crysis til PS3 blir like bra som til PC. PS3 har ikke sjangs til å dra dette i nærheten av fullgraffikk, og mye av spillet går jo bort da. Selvfølgelig kan det bli et greit spill, men det er noe med at dette spillet er laget spesielt for de som vil bruke mye penger på gaming, men i dag får du jo en PC til 9000++ som kjører Crysis greit, seff er det forsatt dyrere enn en PS3, men nå kan jo en pc gjøre mye mer også da..

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Merkeligt folk jeg kjenner sitter på en heftigere rigg en 9000kr og sliter med å kjøre stabilt 30 fps, 4gb ram, 2 GTX 8800, SLI, Intel Core Q6600 og fortsatt ikke spillbart under 30 fps engang. Og dem riggene kan tenke meg koster 20000kr, med dem nyeste driverene til skjermkortet og alt det andre tullet

Der kom det en som går direkte ut mot PS3 og sier den er svak maskin...

Ser ut som folk mener att Crysis er ikke spillbart på PS3en på low og medium siden PS3 er for svak...

Men så er ikke Crysis det spillet som får flest GOTY så det er så greit

Tror att PS3 hadde klart Crysis på high jeg, men tror ikke very high

Lenke til kommentar

Sett Naughty dog til å porte det, så går det bankers :)

Haha, det skjer ikke, men uansett..

De kunne klart å lage en brukbar port om de hadde lagt ned mye arbeid i det, samt skaffet den kompetansen som trengs.

Men etter å ha sett hvor latterlig Crysis sin optimalisering var, så tviler jeg på at de folka som NÅ sitter hos Crytek greier å lage en port som ikke taper for mye visuelle effekter.

Her må det til utviklere som har bred erfaring med Cell, og det tviler jeg på (uten at jeg har noen grunn til å gjøre det, og like så god kan ta feil) at Crytek sitter med i dag.

Endret av Haansi
Lenke til kommentar
Men etter å ha sett hvor latterlig Crysis sin optimalisering var, så tviler jeg på at de folka som NÅ sitter hos Crytek greier å lage en port som ikke taper for mye visuelle effekter.

Hvilken grunnlag har du for å si at Crysis er dårlig optimalisert, at spillet bruker unødvendig mye resursser/prosessor utregninger for å oppnå det resultatet det gjør?

Lenke til kommentar

Hvilken grunnlag har du for å si at Crysis er dårlig optimalisert, at spillet bruker unødvendig mye resursser/prosessor utregninger for å oppnå det resultatet det gjør?

Nettopp.

Jeg tror nok det kommer. Gleder meg =D=D

Blir spennende å se hvor bra det kan se ut på konsoll i forhold til PCversjonen (med tanke på manglede DX10 støtte på konsoll...)

Håper det ser omtrent like bra ut...vil ha Crysis på den store TVen min^^

Det morsomme at jo at Crysis ikke trenger DX10 for å lage de effektene. Det ble jo fort bevist i denne DX10-"Hacken" som ble laget til Crysis. Bare en liten endring i configen, så fikk du alle de samme effektene i DX9.

Lenke til kommentar

Nettopp.

Igjen, hvilken grunnlag har du for å si det? Crysis gjør mye mer enn noe enn noe annet spill til PC og jeg tror nok Crytek vet hva dem driver med.

Lenke til kommentar

At CryTek søker PS3 og Xbox 360 programmerere betyr ikke at crysis komme til konsolene, for vist dere leser om CryEngine 2(Så står det at den skal komme til PS3 og Xbox 360)(Ja, det sto i X6 nyheten, men tydeligvis ikke alle har fått det med seg)

Bare EA ikke får begynne å portere så er det godt. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...