Gå til innhold

Mulig Crysis til PS3


Tallyho

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tipper det er EA som vil redde seg ut av underskuddet som crysis endte opp med å bli. PS3 versjonen tror jeg kan overgå PC versjonen mange ganger.

Ja, hvorfor skulle den ikke det? Jeg vil nå si at PS3 er kraftigere enn flere av dagens PC-er :)

Foresten så synes jeg ikke Crysis ser veldig mye bedre ut på grafikk enn f.eks Uncharted :)

Lenke til kommentar
Denne er kanskje gammel, men: Crytek søker PS3 og X360 programmerere..

Så, litt større håp? :)

Tja, nå skal vel Far Cry 2 komme til både PS3 og 360, så det at de søker utviklere bør ikke bety at Crysis kommer til noen av platformene...

 

Hva spillet angår så bryr jeg meg ikke stort om det kommer til PS3, kurrant nok om det gjør det, konsollen trenger et større spillutvalg, men det er ikke noe jeg kommer til å bruke penger på.

Lenke til kommentar
Denne er kanskje gammel, men: Crytek søker PS3 og X360 programmerere..

Så, litt større håp? :)

Tja, nå skal vel Far Cry 2 komme til både PS3 og 360, så det at de søker utviklere bør ikke bety at Crysis kommer til noen av platformene...

 

Hva spillet angår så bryr jeg meg ikke stort om det kommer til PS3, kurrant nok om det gjør det, konsollen trenger et større spillutvalg, men det er ikke noe jeg kommer til å bruke penger på.

Men så har ikke du fått med deg at det er Ubisoft utvikler Far Cry 2, da Crytek mistet rettighetene på Far Cry-navnet etter de ga ut det første spillet.

 

Crytek har ikke en dritt med Far Cry 2 å gjøre ;)

Lenke til kommentar
Ja, hvorfor skulle den ikke det? Jeg vil nå si at PS3 er kraftigere enn flere av dagens PC-er :)

Foresten så synes jeg ikke Crysis ser veldig mye bedre ut på grafikk enn f.eks Uncharted :)

Crysis sikter seg inn etter high-end PC'ene og selv her er det problemer med å kjøre spillet på fullt. Texturene alene vil spise opp store deler av minnet til PS3, her er nok det største hindret ligger.

Ellers kan vi gå etter det utviklerene har sagt om at Crysis ikke kan bli kjørt på konsollene og om dem bestemmer seg for å gi ut spillet vil det bli en variasjon av det.

 

Uncharted sammenligner seg forøvrig dårlig med Crysis da Crysis er et mye mer åpnet spill med lengre draw distances osv, mens Uncharted er mer et togskinne spill.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
EA hadde tjent mye vis de hadde lansert spilet til PS3, det er vell flere som har PS3 enn en PC til 15000,-? (Drep meg vis feil) Håper personlig at spilet kommer til PS3 :) Btw, er Xbox 360 kraftig nok til Crysis? :)

Nå veit ikke jeg hvor mange hundre millioner PC-er som fins i verden, men at det er fler enn 10 millioner PC-er som koster 15.000,- eller over er nok ganske sikkert.

Problemet med Crysis (PC) er at det er rettet mot en spesiell gruppe 'gamere' som sitter med 'top-of-the-line' utstyr, og de fleste som er så opptatt av å ha det beste også ofte også sitter med nok kunnskap til å kunne skaffe seg Crysis uten å måtte betale en krone for det.

 

Til det andre spørsmålet, Klarer de å få en utgave av Crysis til å kjøre på PS3 skjønner jeg ikke hvorfor de ikke skulle klare det på 360, men regner med noen her kommer til å fortelle meg hvorfor?

Lenke til kommentar
EA hadde tjent mye vis de hadde lansert spilet til PS3, det er vell flere som har PS3 enn en PC til 15000,-? (Drep meg vis feil) Håper personlig at spilet kommer til PS3 :) Btw, er Xbox 360 kraftig nok til Crysis? :)

Nå veit ikke jeg hvor mange hundre millioner PC-er som fins i verden, men at det er fler enn 10 millioner PC-er som koster 15.000,- eller over er nok ganske sikkert.

Problemet med Crysis (PC) er at det er rettet mot en spesiell gruppe 'gamere' som sitter med 'top-of-the-line' utstyr, og de fleste som er så opptatt av å ha det beste også ofte også sitter med nok kunnskap til å kunne skaffe seg Crysis uten å måtte betale en krone for det.

 

Til det andre spørsmålet, Klarer de å få en utgave av Crysis til å kjøre på PS3 skjønner jeg ikke hvorfor de ikke skulle klare det på 360, men regner med noen her kommer til å fortelle meg hvorfor?

Er jo noe med forskjellen på PS3 sin kraft og Xbox 360 sin kraft, PS3 sin kraft er kraftigere (For ikke å si mye) enn Xbox 360.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...