kevinedomm Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Ja, som emnetittel sier, hva er det man burde lese litt ekstra på før man skal opp til teorien? Myke trafikanter, hva er det for noe forresten? Er det ferdsel med vanlig trøsykkel? Leste gjennom hele "veien til mopedførerkortet 2006" idag, men det meste av det kommer jeg nok til å glemme Endret 20. januar 2008 av Abn0rmal Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, som emnetittel sier, hva er det man burde lese litt ekstra på før man skal opp til teorien? Myke trafikanter, hva er det for noe forresten? Er det ferdsel med vanlig trøsykkel? Leste gjennom hele "veien til mopedførerkortet 2006" idag, men det meste av det kommer jeg nok til å glemme prove.no også tar du teorien der et par ganger. Tror du skal ha kommet lagt da. LYkke til Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Har tatt den, og den virker for lett til å være sant, og det er flere som har sagt til meg at teorien er MYE vanskeligere enn dem som er på nettet. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 prove.no funker ikke hos meg Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Nå funker den! Men den er jo så sinnsyk lett at det ikke er til å tro :/ Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fins det andre sider enn Prove.no? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå