Gå til innhold

Når Får Man X-Games På Skate?

MST

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte på en ting..

Når får man x-games på skate? Og er x-games den banen hvor du er inne i en hall og det er et kjempestort hopp?

Hvis ikke..Hvor/Når får man dette hopper?

Off-Topic:

Noen som har anelse om når Battlefield: Bad Company kommer ut i Norge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Når får man x-games på skate? Og er x-games den banen hvor du er inne i en hall og det er et kjempestort hopp?

Har bare spilt dette på xbox360, men skal være det samme.

Etter at du har fått alle sponsorene (sko, brett, trucks og wheels) får du en photochallenge hvor du skal olle ned en jævlig svær trapp og gjøre et trick, husker ikke hvilket.

Når jeg endelig fikk det til fikk jeg forside cover i trasher eller det andre bladet og da ble jeg invitert til xgames.

Xgames er innendørs ja, og du får hoppe på megarampen. :)

Lenke til kommentar
Hei!

Har bare spilt dette på xbox360, men skal være det samme.

Etter at du har fått alle sponsorene (sko, brett, trucks og wheels) får du en photochallenge hvor du skal olle ned en jævlig svær trapp og gjøre et trick, husker ikke hvilket.

Når jeg endelig fikk det til fikk jeg forside cover i trasher eller det andre bladet og da ble jeg invitert til xgames.

Xgames er innendørs ja, og du får hoppe på megarampen. :)

Damn, har bare en sponsor enda og det er Deck, så jeg har en lang vei og gå! Men det er vell bra også da forsovet ^^.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...