Inc Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Prøver meg litt på hdr nå og ifølge denne http://backingwinds.blogspot.com/2006/10/h...hdr-images.html står at man skal velge de bildene og evt dra de inn i photoshop. Når jeg gjør det åpner ditto filer i like mange vinduer, jeg får altså ikke alle bildene i ett som fortalt?? Edit: Min feil. Bildene hadde ikke nok dynamic range. Skal prøve med noe nye bilder først. Endret 20. januar 2008 av Inc Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er fordi han bruker RAW-filer, ikkje JPEG som eg reknar med du gjer. RAW-filer vert opna i Camera RAW. Anten kan du justere kvart enkelt bilete (om nødvendig) fyrst, eller du kan hoppe rett til neste steg: File --> Automate --> Merge to HDR. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Det er fordi han bruker RAW-filer, ikkje JPEG som eg reknar med du gjer. RAW-filer vert opna i Camera RAW. Anten kan du justere kvart enkelt bilete (om nødvendig) fyrst, eller du kan hoppe rett til neste steg: File --> Automate --> Merge to HDR. bruker raw, men med mitt sony kamera heter det ARW, vet ikke om det har noe å si? Endret 20. januar 2008 av Inc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå