omega* Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Kameraet mitt kommer opp med "card not initialized" kva har skjedd,når eg bytter kort så virker det. Er det en måte å re-sette kortet på ,kortet er 3mnd gammelt og har virket heilt supert... Er det en måte å inalizere det på mitt kamera er fuji film f 401 Hjelp Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Formatere kortet? (fra kameraet) Det gjelder selvsagt hvis du ikke har noen viktige bilder på kortet i øyeblikket. Kan det tenkes at du f.eks. har formatert kortet med PC'en, kan det kanskje være en årsak, ofte vil kortet bare fungere hvis det er kameraet som har formatert det. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Du må formatere ja. Meny - Format - OK Fikk den samme meldingen da jeg flyttet bildene rett fra kamera til harddisken gjennom utforsker i windows. Lenke til kommentar
omega* Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2003 Takk for helpen,selfølgelig virket det å formatere!!!!(format) Prøvde resette fra setup men det funket jo ikke. Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå