Gå til innhold

"Glancing the landscape"

Thomassg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er ikke meningen at bildet skal publiseres på web, så jeg ser ikke nødvendigheten.

Dette er web.

Du har publisert bildet på web.

Du har publisert bildet på web for at folk skal se på det.

Du har publisert bildet på web for at folk skal kommenter det.

Ingen orker å se på eller kommentere bildet du har publisert på web, fordi du ikke har skalert det til et webvennlig format.

Lenke til kommentar

Er det ikke egentlig en ganske praktisk måte å poste bildet på. Vi får først se en miniatyr versjon, klikker vi på den skalerer web-browseren den til fullscreen, hvis du klikker på bildet får du se original størrelse for å bedømme skarphet osv. Eller er det ingen andre her som har den funksjonen på web-browseren sin?

Lenke til kommentar
Er det ikke egentlig en ganske praktisk måte å poste bildet på. Vi får først se en miniatyr versjon, klikker vi på den skalerer web-browseren den til fullscreen, hvis du klikker på bildet får du se original størrelse for å bedømme skarphet osv. Eller er det ingen andre her som har den funksjonen på web-browseren sin?

Joda, både praktisk måte, og personlig har jeg denne muligheten både her på jobb og hjemme. Men nå har det seg slik at på jobb (på båt) så har vi satellittbasert internett med "hele" 128k linje fordelt på 12 pc'r. Da sier det seg selv at jeg ikke alltid synes det er praktisk å laste ned 3.85mb fil. Denne størrelsen kan godt finne på å bruke 1/2-1 time. Derfor gidder jeg ikke engang å tenke på bilder større enn 5-600k..

Lenke til kommentar

Over til bildet. Jeg synes komposisjonen er litt gal. Det burde vert mer luft i den retningen hun ser, altså mer på venstre side og mindre til høyre. Jeg savner også litt kontakt og følelser med jenta, kanskje gått litt mer til venstre? Slik at du har fått med litt av ansiktet hennes.

Endret av Aak1
Lenke til kommentar

Joda web-browseren takler det. Men når man sitter over gprs på hytta, så blir bildet for stort - det er derfor man henstilles til å reduserte størrelsen.

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...