Thomassg Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Et bilde jeg tok tidligere i høst. Endret 20. januar 2008 av gutt91 Lenke til kommentar
relsafus Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Scaler ned bildet til noe mere web vennlig format /L Lenke til kommentar
Thomassg Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Det er ikke meningen at bildet skal publiseres på web, så jeg ser ikke nødvendigheten. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Det er ikke meningen at bildet skal publiseres på web, så jeg ser ikke nødvendigheten. Dette er web. Du har publisert bildet på web. Du har publisert bildet på web for at folk skal se på det. Du har publisert bildet på web for at folk skal kommenter det. Ingen orker å se på eller kommentere bildet du har publisert på web, fordi du ikke har skalert det til et webvennlig format. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 snakker vi gullkorn? Les over det du skrev en gang til ^^ www.diskusjon.no = web poste i forum = publisere Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Er det ikke egentlig en ganske praktisk måte å poste bildet på. Vi får først se en miniatyr versjon, klikker vi på den skalerer web-browseren den til fullscreen, hvis du klikker på bildet får du se original størrelse for å bedømme skarphet osv. Eller er det ingen andre her som har den funksjonen på web-browseren sin? Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Er det ikke egentlig en ganske praktisk måte å poste bildet på. Vi får først se en miniatyr versjon, klikker vi på den skalerer web-browseren den til fullscreen, hvis du klikker på bildet får du se original størrelse for å bedømme skarphet osv. Eller er det ingen andre her som har den funksjonen på web-browseren sin? Joda, både praktisk måte, og personlig har jeg denne muligheten både her på jobb og hjemme. Men nå har det seg slik at på jobb (på båt) så har vi satellittbasert internett med "hele" 128k linje fordelt på 12 pc'r. Da sier det seg selv at jeg ikke alltid synes det er praktisk å laste ned 3.85mb fil. Denne størrelsen kan godt finne på å bruke 1/2-1 time. Derfor gidder jeg ikke engang å tenke på bilder større enn 5-600k.. Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Over til bildet. Jeg synes komposisjonen er litt gal. Det burde vert mer luft i den retningen hun ser, altså mer på venstre side og mindre til høyre. Jeg savner også litt kontakt og følelser med jenta, kanskje gått litt mer til venstre? Slik at du har fått med litt av ansiktet hennes. Endret 20. januar 2008 av Aak1 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 Er det ikke egentlig en ganske praktisk måte å poste bildet på. Vi får først se en miniatyr versjon, klikker vi på den skalerer web-browseren den til fullscreen, hvis du klikker på bildet får du se original størrelse for å bedømme skarphet osv. Eller er det ingen andre her som har den funksjonen på web-browseren sin? Joda web-browseren takler det. Men når man sitter over gprs på hytta, så blir bildet for stort - det er derfor man henstilles til å reduserte størrelsen. Tom Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 20. januar 2008 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2008 tenkte ikke så langt:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå