Gå til innhold

Skal kjøpe PC til komfen! Hjelp?

Anbefalte innlegg

Heisann.. Ser mange innlegg her som ikke helt besvarer mitt.. Skal ha med ny pc om 3-4 mnd, men jeg er usikker på om jeg skal bygge den selv eller om jeg skal kjøpe den ferdig bygga. Jeg har helt grei PC kunnskap og jeg har lest en del om hvordan jeg setter sammen PC-en osv. Men er det enkelt? Eller bør jeg være smart nok til å betale 500kr for å få noen andre til å sette den sammen?

Takker for all hjelp<3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å sette sammen PC`n selv er vel billigst...

Jeg satta sammen min Gaming-pc for 5500 ,-

Dette satte jeg sammen:

Asus P5KC

Club3D GF8800GT

Intel Quad Q6600

Zalman 600w

+ 2x 2048 Kingston Minne

Alt dette kom på 5500-6000 kr..

OPS: www.amentio.no og www.meeter.no er vel billigst.. skjekk ut prisguide på www.hw.no! :thumbup:

Lenke til kommentar
Heisann.. Ser mange innlegg her som ikke helt besvarer mitt.. Skal ha med ny pc om 3-4 mnd, men jeg er usikker på om jeg skal bygge den selv eller om jeg skal kjøpe den ferdig bygga. Jeg har helt grei PC kunnskap og jeg har lest en del om hvordan jeg setter sammen PC-en osv. Men er det enkelt? Eller bør jeg være smart nok til å betale 500kr for å få noen andre til å sette den sammen?

Takker for all hjelp<3

synst du bør prøve å bygge sjøl.. Det er ikkje så veldig masse som kan gå galt. husk å kjøp armlenke med så du ikkje føkker opp komponentene:)

EDIT: Bygge er noke av det kjekkaste med data :yes:

Endret av robert166
Lenke til kommentar
Ingen som kan hjelpe meg med ett oppsett til 8K?

Du skal vel ikke kjøpe den nå?

Hvis man setter sammen et oppsett til 8K pr i dag så er ikke det like bra som det du får for samme pris i mai! Du må vel kanskje også skrive litt om hva du har fra før (skjerm, tastatur, mus?), eller om du skal ha med alt til 8K. En skjerm alene drar raskt 2K kroner, så det utgjør jo litt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...