Celor Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Genre: Routerproblem Hardware: WRT54GL v1.1, firmware v4.30.7 Problem: Veldig treg tilgang til web-basert admin av router. Som listet ovenfor har jeg et problem med min router, den virker fint på trådløs og kablet... MEN. Skal jeg koble meg til for å ordne portforwarding, eller andre administrative ting i routeren - tar det ca 5 minutter(!!) for å få frem en side. Den startet med dette nå på nyåret og er ikke sikker på hva som kan være problemet. Har prøvd med reset, begge typer, men ikke blitt noe raskere (eller jeg klokere). Har leta men ikke funnet noe lignende noe sted. Jeg har ikke flashet den selv, men kom med siste versjon av firmware. Har tenkt å endre til dd-wrt, men slik den er nå... Som sagt, den funker til web browsing, gaming over nettet - både trådløs og kablet. Får bare ikke direkte kontakt med admin på en så kjapp måte som jeg burde ha.... Er det noe håp for routeren? Eller er det å bestille ny? Hjelp?! Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 det problemet du har kommer veldig ofte hvis dns-client på wrt ikke klar og resove pc din sin host name, jeg vile bare flash den til dd-wrt med enn gang :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå