atticus Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 her følger en konversasjon jeg hadde med en "kompis" av meg.. som da jobber i data-avdelingen på expert.. legg merke til hvor stille han blir. Sorry. Glemte det. Men som SirHartge sier. Vi får aldri opplyst HVILKET merke f.eks et grafikk kort er. Den vanlige beskjeden er "Standard" Og Xvani : Dette er en av x-antall kunder. Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. mars 2003 Del Skrevet 3. mars 2003 Sånt gjør meg seriøst trist Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 her følger en konversasjon jeg hadde med en "kompis" av meg.. som da jobber i data-avdelingen på expert.. legg merke til hvor stille han blir. Sorry. Glemte det. Men som SirHartge sier. Vi får aldri opplyst HVILKET merke f.eks et grafikk kort er. Den vanlige beskjeden er "Standard" Og Xvani : Dette er en av x-antall kunder. litt gammel sak da.. men viss jeg hadde fått det spørsmålet så ville jeg spurd: hva er standard Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 her følger en konversasjon jeg hadde med en "kompis" av meg.. som da jobber i data-avdelingen på expert.. legg merke til hvor stille han blir. Sorry. Glemte det. Men som SirHartge sier. Vi får aldri opplyst HVILKET merke f.eks et grafikk kort er. Den vanlige beskjeden er "Standard" Og Xvani : Dette er en av x-antall kunder. litt gammel sak da.. men viss jeg hadde fått det spørsmålet så ville jeg spurd: hva er standard nVidia til deg som sa at dette er en av X antall kunder, da får DEN ENE kunden seg et sjokk da.... jeez Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå