Wankstah Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har tenkt til å returnere en bukse som jeg kjøpte på Carlings i går. Har aldri gjort det før, hvordan fungerer det egentlig? Kan jeg gå til en hvilken som helst Carlings-butikk og returnere varen, eller må jeg gå til butikken hvor jeg kjøpte den? Får jeg pengene tilbake eller bare tilgodelapp? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har tenkt til å returnere en bukse som jeg kjøpte på Carlings i går. Har aldri gjort det før, hvordan fungerer det egentlig? Kan jeg gå til en hvilken som helst Carlings-butikk og returnere varen, eller må jeg gå til butikken hvor jeg kjøpte den? Får jeg pengene tilbake eller bare tilgodelapp? Vel, hva er årsaken til retur? Du har ikke noe krav om å få gjøre det, med mindre det er et tilbud de har da.. Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Det er bare at jeg har ombestemt meg. Jeg har ikke deponert på buksa, men de pleier vel å ta varen tilbake likevel? Eller er de strengere over helg? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det er bare at jeg har ombestemt meg. Jeg har ikke deponert på buksa, men de pleier vel å ta varen tilbake likevel? Eller er de strengere over helg? Kort og greit; Tar de den tilbake så er det fordi de er snille, men du har ikke noe krav på det. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Kort og greit; Tar de den tilbake så er det fordi de er snille, men du har ikke noe krav på det. Og om de er det får du en tilgodelapp. Er de ekstrasupersnille får du pengene igjen, men ikke regn med det. Lenke til kommentar
GardinTrapp Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Det pleier å stå på kvitteringen hvis de godtar retur Lenke til kommentar
Wankstah Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tenkte ikke på å sjekke kvitteringen. Der står det "1 dag åpent kjøp". Betyr det at hvis du kjøper på lørdag så kan du levere varen og få pengene igjen på mandag? Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg tenkte ikke på å sjekke kvitteringen. Der står det "1 dag åpent kjøp". Betyr det at hvis du kjøper på lørdag så kan du levere varen og få pengene igjen på mandag? I og med at de ikke er åpne på søndag (?), så høres det slik ut ja. Åpent kjøp skal bety at man får pengene tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå