simen_gunnar Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei, jeg leter etter driverne til samsung syncmaster 204b. 20'' lcd finner ikke på samsung sine sider:S noen som kan hjelpe? takker for evt. svar Lenke til kommentar
aengas Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei, jeg leter etter driverne til samsung syncmaster 204b. 20'' lcd finner ikke på samsung sine sider:S noen som kan hjelpe? takker for evt. svar Med skjermen du kjøpte fulgte det jo en cd med all info og drivere, har du ikke den? Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 nope =D Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Drivere? Det er Plug and Play skjerm. Du skal ikkje ha drivere. Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Neinei... kanskje ikke drivere, men hvor finner jeg innholdet på cden som fulgte med? ^^ Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 På CDen! Hmm, var rimelig sikker på at du ikkje trengte driver, men det står noko med driver på Samsung sine sider. Oops. Dette er på CDen. Samsung manual Samsung Driver Lenke til kommentar
simen_gunnar Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 takker og bukker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå