Gå til innhold

Jobb på Tusenfryd!

Anbefalte innlegg

Hei..!!

Jeg har nettop vert på gruppeinterview på tusenfryd... og kommet videre til dybdeinterview..

Jeg lurte på om det var noen her som har jobbet på tusenfryd før, og som kanskje vet noe av hva som kommer til å bli gjort, eller stilt spørsmål om, på dybdeinterviewet.

Jeg har hørt at man 5 min før interviewet får utdelt ett ark med en rekke spørsmål på. Hvis noen av dere har jobbet på tusenfryd før så kanskje dere vet noen av de spørsmålene.

Dybdeinterviewet er den 4. feb.

Tusen takk!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt en del negativt om de jobbene jeg også.. men har også hørt det har en del med hvilken avdeling du havner på å gjøre.. Jeg har havnet på food and baverage son visstnok skal være en av de mest sosiale avdelingene =D Vil ikke arbeide der for lønna sin skyld.. den er elendig.. det vet jeg.. det er mer fordi det er sosialt og fordi jeg vil møte nye mennesker..

Syns uansett det er unødvendig å være så negative.. da kan dere heller la vær å si noe.. :hrm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har selv jobbet på Tusenfryd i to år, og blir min tredje sesong nå til sommeren. Ja, lønnen er ikke akkurat noe å skryte av, men på en annen side tilbys man mye andre positive goder ved å jobbe der. Som sagt er det en fryktelig sosial arbeidsplass, med godt arbeidsmiljø og flinke og oppfølgende ledere. Jeg jobber på "Spill og aktiviteter", og er da ansvarlig for spillbodene rundt om i parken, og barneattraksjonene. En morsom og allsidig jobb hvor man får anledning til å prate mye med både kollegaer og gjester.

Har du så mange andre jobbtilbud i ung alder? Ikke glem at du faktisk skal trives i jobben. Lønna er ikke alt, selv om jeg ikke skal legge skjul på at jeg kunne ha tenkt meg mer.

Lenke til kommentar
Har du så mange andre jobbtilbud i ung alder? Ikke glem at du faktisk skal trives i jobben. Lønna er ikke alt, selv om jeg ikke skal legge skjul på at jeg kunne ha tenkt meg mer.

Har aldri hatt store problemer med å få jobb, selv om jeg bare er 15 år (snart 16). Jeg tror de fleste greier å finne seg en jobb rimelig lett.

Endret av KnewtFan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...