Happydevil Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Spilte Crysis i går og det begynte å gå litt sakte også fant jeg ut at det overopphetet seg, jeg tror jeg har en dårlig vifte den kom med på kjøpet når jeg kjøpte kassen fra komplett. Riggen min er 8800 GTS 320mb 2.5 Ghz Dual Core 2 gig ram Lenke til kommentar
panzeNOR Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Åssen kabinett har du? Problemet kan være kjølinga di.. en ting som funker er å sette inn en brordvifte mot Skjermkortet. Da vil det blåse jevnt på Kortet hele tiden. Men ikke gjør dette veldig lenge... Blir mye støv og sånn... Antec NineHundred eller APLUS Twin Engine er noen anbefalinger på kabinett.. Lenke til kommentar
Happydevil Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Åssen kabinett har du? Problemet kan være kjølinga di..en ting som funker er å sette inn en brordvifte mot Skjermkortet. Da vil det blåse jevnt på Kortet hele tiden. Men ikke gjør dette veldig lenge... Blir mye støv og sånn... Antec NineHundred eller APLUS Twin Engine er noen anbefalinger på kabinett.. Jeg er ikke noe flink med dataer, er det lett å putte inn vifter? Jeg har puttet in skjermkort og andre ting før. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Klarer du å koble til skjermkort, er det ikkje noko problem å koble til vifte. Tar du av sidedøra på kabinettet blir det mykje bedre kjøling. Så er det lurt å støvsuge kabinettet, kjølere o.l av og til. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Du bør nesten ikke bruke støvsugere da de kan ødelegge komponenter, prøv heller med trykkluft på boks eller kompressor hvis dere har. Har selv et 8800GTS 320mb og det pleier ligge rundt 60 grader ved load. Hvis du har nvidia nview, noen som følger med nvidia sine drivere kan du stille opp vifte-hastigheten og da vil den jo bli litt kjøligere, men også litt mere støy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå