AH Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skulle dette være feilpostet,håper jeg noen flytter den. Jeg lurer på om det er mulig å få skype på mobilen,evt hvilke telefoner?Kan man ringe med de "faste land nummerene" man kan kjøpe?Vet ikke hva det heter,men Skype-nl sier følgende: "Get your own phone number to which others can call from traditional phones and mobiles. Comes with free Voicemail." Der tilbyr man nummer fra China og Mexico,er det da mulig å bruke disse nummerene til å ringe med fra mobilen? Får da mottaker opp det nummeret som jeg har valgt fra et land? Håper noen smarte hoder forstod hva jeg mente.. Lenke til kommentar
AH Skrevet 22. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2008 Ingen som vet om jeg kan bruke mine egne Skype nummer som avvsender når jeg ringer fra mobil? Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Skulle dette være feilpostet,håper jeg noen flytter den. Jeg lurer på om det er mulig å få skype på mobilen,evt hvilke telefoner?Kan man ringe med de "faste land nummerene" man kan kjøpe?Vet ikke hva det heter,men Skype-nl sier følgende: "Get your own phone number to which others can call from traditional phones and mobiles. Comes with free Voicemail." Der tilbyr man nummer fra China og Mexico,er det da mulig å bruke disse nummerene til å ringe med fra mobilen? Får da mottaker opp det nummeret som jeg har valgt fra et land? Håper noen smarte hoder forstod hva jeg mente.. Du kan bruke fring eller im+ for skype.. Har vært spørt utallige ganger, prøv å bruke søkefunksjonen i forumet neste gang=) Lenke til kommentar
thrill Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Skype har flere typer tjenester: Skype til Skype - gratis SkypeOut - ringe til mobil og fast telefon rundt i verden. Lokaltakster. Nummeret du ringer fra er nok av den sære sorten om du ikke har SkypeIn. SkypeIn - Abbonner på ett eller flere spesifike nummer. Velg selv hvilket nummer mottaker skal se når du benytter SkypeOut. Norske nummer er IKKE tilgjengelig pga. norske myndigheters tolkning av EU-regler. Skype har programvare for telefoner med Windows Mobile. Fring støtter SkypeOut på bl.a. Nokia (S60). Finnes noen andre også iSkoot, IM+, ..... Lenke til kommentar
AH Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 Det var skypenl jeg tenkte på,med de nummerene de selger..dersom jeg kjøper nummer fra danmark og kina,kan jeg velge hvilket nummer jeg skal ha som "avsender",da alså hvilket nummer mottaker får opp? Lenke til kommentar
thrill Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Det var skypenl jeg tenkte på,med de nummerene de selger..dersom jeg kjøper nummer fra danmark og kina,kan jeg velge hvilket nummer jeg skal ha som "avsender",da alså hvilket nummer mottaker får opp? Hva er dette "skypenl" som du skriver om. Er det en feilstaving av SkypeIn (skypein)? Forøvrig bør du lese FAQ'en til Skype. Svar på dine spørsmål ligger der: http://support.skype.com/index.php?_a=know...ubcat&_i=15 Lenke til kommentar
AH Skrevet 23. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2008 nei faen..jeg har lest NL jeg ikke IN..legger meg langflat..sorry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå