christoffer Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hva er de beste viftene til å ha i kabinettet mitt. Jeg har et Chieftec DX-01B-D og lurer så hva er de beste viftene å putte i det. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Sett i 4 PAPST vifter, 80mm..! Dette funker virkelig bra... Har selv 4 19dB vifter fra Papst, og temp. lufta som komemr ut bake er bare 5C høyere enn lufta inn...(akkurat nå; 18C inn - 22C ut) Papst vifter får du som støyer mindre enn 19dB, men mine klarer jeg ikke å høre så.... Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Irriterer meg utroli at de deilige papst viftene er så dyre! Bestill 4 sånne fra microplex, og du må ut med over no sånt som 800kr! Vet noen om noen skikkli billie vifter? Har 2 zalmaner her som kosta 90 kr, men synes lixom at de ikke oser nok kvalitet. Lenke til kommentar
rolfhansen Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Enermax er jo grisebra.. Med rheostat (greit å kunne velge lydnivå selv).. Sjekk prisen på netconnection.no .. De har de også på komplett og microplex. Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Enermax er bra, kulelager, trinnløs regulering og kan brukes til både 3 pins og PSU kontakt. Lenke til kommentar
christoffer Skrevet 9. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2002 Så hva er det beste merket..Uten tanke på pris? Enermax CoolerMaster EKL Zalman Titan Papst Delta GlobalWin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå