Gå til innhold

Hvilken film skulle du ønske/ikke ønske det kom en oppfølger til?

MoonJazz

Anbefalte innlegg

Jeg satt meg i sofaen og skulle se den da:

jeg ser at det er litt krig, litt snakking med gamle folk og litt annet da.

Men da jeg satt meg i sofaen satt jeg med der for og se krig ikke det. Filmen ville blitt mye bedre vis jeg hadde stillt meg inn på at jeg ikke visste hva jeg skulle se, men jeg hadde stillt meg inn på og se krig xD.

Jeg sier bare "hæ!?"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det jeg tror MoonJazz! prøver å si, er noe i denne duren: "Jeg satt meg ned med FOOF, og forventet å se en krigsfilm, ikke gamle mennesker som prater. Filmen ville blitt mye bedre hvis jeg ikke hadde noen forventninger til hva jeg skulle se. Men siden jeg forventet meg en krigsfilm, ble jeg skuffet."

Du leser mine ....... tanker :D

Lenke til kommentar
Jeg for min del skulle ønske det kom en oppfølger til LOTR, men det hadde blitt vanskelig og lage like bra historier som Tolken.

Det kommer jo to prequels da. Pluss at Tolkien begynte jo å skrive på en oppfølger til LotR, men droppet hele greia etter ett kapittel (som du finner i en av bøkene i History of Middle-earth serien).

Uansett, oppfølgere til Gremlins og Ghostbusters hadde jeg ikke sagt nei takk til.

Lenke til kommentar
Jeg for min del skulle ønske det kom en oppfølger til LOTR, men det hadde blitt vanskelig og lage like bra historier som Tolken.

Det kommer jo to prequels da. Pluss at Tolkien begynte jo å skrive på en oppfølger til LotR, men droppet hele greia etter ett kapittel (som du finner i en av bøkene i History of Middle-earth serien).

Da lærte jeg noe nytt i dag også: At Tolkien begynte på en oppfølger, var helt nytt for meg.

Lenke til kommentar

Da lærte jeg noe nytt i dag også: At Tolkien begynte på en oppfølger, var helt nytt for meg.

Jepp. The New Shadow handlet om mennesker som kledde seg ut som orcer og dyrket Sauron eller noe sånt, så vidt jeg husker.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Peoples_of_Middle-earth

Endret av Eldritch
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes de to første SAW-filmene var bra, men jeg sovna faktisk under treer'n. Har ikke sett firer'n enda heller. Synes det holder nå, iallfall. Trenger ikke dra ut alt til det uendelige.

Synes også de kunne spart seg for å lage oppfølger til The Butterfly Effect. Toer'n var jo helt elendig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...