Gå til innhold

Hvilken film skulle du ønske/ikke ønske det kom en oppfølger til?

MoonJazz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kanskje Godzilla :hmm:

Har alltid lurt på hva den lille krabaten som overlevde på slutten av filmen har drevet med hittil.

Ja, enig der. Husker alle spekulasjonene på barneskolen, men det ble aldri noe svar.

Slenger meg på denne jeg og. Har egentlig plaget meg siden jeg så filmen på kino, tok det nesten som en selvfølge at det skulle komme oppfølger siden en overlevde.

Lenke til kommentar

Om det er 90-talls versjonen så tok filmselskapet det nok også som en selvfølge. Men Godzilla var ikke den suksessen man hadde håpet på. Da blir det sjeldent oppfølgere. Personlig syntes jeg filmen var skuffende dårlig og jeg ser heller en re-boot fremfor en oppfølger til den. :)

Men filmen fikk en tv-serie (animert) som fortsatte der filmen slapp. Oppfølgerfilmen som var planlagt ville ha Godzilla vs. et mutantinnsekt.

Lenke til kommentar

Transformers 2 har premiere i Norge 26/6 2009, så der kommer det en oppfølger :yes:

Jeg kunne tenkt meg en oppfølger til "The Adventures of Ford Fairlane"! Nå er det snart 20 år siden, men selv om Andrew Dice Clay begynner å dra på årene vil jeg gjerne se han i rollen som Ford igjen!

Ellers er jeg en stooor Jackie Chan fan, så oppfølgere til forskjellige filmer med han er velkomne!

Oppfølgere eller remakes av de gode, gamle Lucky Stars filmene, Dragons Forever, Wheels on Meals kunne vært bra - med andre ord bringe trekløveret sammen igjen, det kunne vært stort! (Altså Jackie Chan, Yuen Biao og Sammo Hung)

En 3'er av Shanghai Noon/Knights hadde heller ikke vært og forakte.

Lenke til kommentar
Jeg så Rush Hour 3 for noen dager siden og den er shiiiit bra, håper virkelig det kommer en Rush Hour IV xD.

Anbefaler alle og se den.(Rush Hour 3 altså)

Mest sannsynlig så blir det det ;)

Haha, må være det beste jeg har lest.

It took three years for Rush Hour 2, and six years for Rush Hour 3 - let’s hope that it takes at least 12 years for a Rush Hour 4 to hit the big screens. Actually, let’s hope that a Rush Hour 4 doesn’t ever hit the big screen.
Lenke til kommentar

Jeg håper inderlig at de slutter med oppfølgere. I 95 % av alle tilfeller er oppfølgeren dårlig i forhold til den første, og mange ganger kan det faktisk ødelegge hele serien, men det finnes noe som forbedrer den og da.

I tillegg msiter veldig mange filmer sjarmen hvis det blir laget en oppfølger. Hvis det hadde blitt laget en oppfølger av f.eks. The Green Mile, (i mangel på et bedre eksempel), hadde jeg begynt å grine.

Lenke til kommentar

Flag of our fathers vil jeg ikke ha en oppfølger til, det blir sikkert vanskelig uansett siden det var om Iwo Jim krig eller no sånt.

Jeg satt meg i sofaen og skulle se den da:

jeg ser at det er litt krig, litt snakking med gamle folk og litt annet da.

Men da jeg satt meg i sofaen satt jeg med der for og se krig ikke det. Filmen ville blitt mye bedre vis jeg hadde stillt meg inn på at jeg ikke visste hva jeg skulle se, men jeg hadde stillt meg inn på og se krig xD.

Endret av MoonJazz!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...