MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kunne tenkt meg at det kom en oppfølger til "Life of Brian". Den kunne hete "Life of Muhammed". Men da ville det vel garantert blitt et helvete for oss alle ... Me2 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 En ekte oppfølger til Die Hard. Kanskje med Samuel L. Jackson også? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 En ekte oppfølger til Die Hard. Kanskje med Samuel L. Jackson også? Ja, en bra en ikke en sånn om den forige, den sugde(min mening) Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skulle ønske en oppfølger til The Myth med Jackie Chan ! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Har alltid lurt på hvordan det går med gjengen fra The Breakfast Club.... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ser for meg en svett oppfølger, Dotten. Gjerne med barna til de som spilte den gang, lagd kun for å melke penger. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 The Lunch Club, de fem ungdommene møtes tilfeldigvis igjen i en lunsjpause, og gjør det til en vane. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ser for meg en svett oppfølger, Dotten. Gjerne med barna til de som spilte den gang, lagd kun for å melke penger. Spørs det. Fikk jo til en god oppfølger for Before Sunrise. Egentlig har jeg bare lyst til å se noen fra The Brat Pack tilbake sammen på lerretet. Den godeste Emilio Estevez forsvant jo ut så fort han ikke var ungdom lenger, sett bort fra hans komedier fra 90-tallet. Men han er vel opptatt med å følge regissørdrømmen (med den noenlunde kritikerroste Bobby nå sist). Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En ekte oppfølger til Die Hard. Kanskje med Samuel L. Jackson også? Var de tre siste Die Hard-filmene uekte oppfølgere? Selv kunne jeg tenkt meg Star Wars VII, VIII og IX som opprinnnelig var planlagt. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 En ekte oppfølger til Die Hard. Kanskje med Samuel L. Jackson også? Var de tre siste Die Hard-filmene uekte oppfølgere? Selv kunne jeg tenkt meg Star Wars VII, VIII og IX som opprinnnelig var planlagt. Jeg mente selvsagt de en oppfølger til de tre første, daaaaa. Lenke til kommentar
WhoWantWhat Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Transformers oppfølger hadde vært stas! Kanskje en Bad Boys III også. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Fucking Åmål, siden den er så søt. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 American History X kunne godt hatt en oppfølger. Hadde vært interresant Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 "Caligula" skulle hatt en oppfølger i nåtiden. Puppene til Janet Jackson-kjerringa blir som maurtiss i forhold. Oh the riots... Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Ser for meg en svett oppfølger, Dotten. Gjerne med barna til de som spilte den gang, lagd kun for å melke penger. Jeg leste at Estevez var keen på å lage en oppfølger mens Hughes takket nei. Takk gud for det, noen filmer burde ikke få oppfølgere og The Breakfast Club er en av dem. Kunne egentlig ønske det kom en forsettelse til Eastern Promises. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Jeg leste at Estevez var keen på å lage en oppfølger mens Hughes takket nei. Fant denne artikkelen fra 2005: http://www.contactmusic.com/new/xmlfeed.ns...reunion%20movie Men så snur han: http://www.canmag.com/news/4/3/1976 Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Phone Booth, han karen kommer jo på slutten? Eller er det bare at han drømmer ? Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kanskje Godzilla Har alltid lurt på hva den lille krabaten som overlevde på slutten av filmen har drevet med hittil. Lenke til kommentar
Touch of Red Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 The Omen - Hatet den bad endingen i filmen Lenke til kommentar
Jan Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 Kanskje Godzilla Har alltid lurt på hva den lille krabaten som overlevde på slutten av filmen har drevet med hittil. Ja, enig der. Husker alle spekulasjonene på barneskolen, men det ble aldri noe svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå