MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Enkelt og Greit, Hvilken film skulle du ønske det kom en oppfølger til? Eller en film du ikke vil ha oppfølger til. Blir kansje mange da men prøv og bare ta noen få. Du kan også fortelle om en bok o.l som du vil at skal bli film.* Jeg for min del skulle ønske det kom en oppfølger til LOTR, men det hadde blitt vanskelig og lage like bra historier som Tolken. Diskuter. Endret 8. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ingen! Oppfølgere er som oftest elendige i forhold, så.. ingen. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Åj Åj Åj, en liten kanin som har drukket litt for mye koffein? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Åj Åj Åj, en liten kanin som har drukket litt for mye koffein? Ehm, ok? Jeg sier bare min mening jeg, ingen filmer burde ha oppfølgere, uten om de som har en bok/fortsettelse i handlingen. Men, javel. Jeg kunne godt sett en oppfølger til 300. Forventer du virkelig at folk skal være seriøse etter et sånt innlegg? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Er egentlig ikke så glad i oppfølgere jeg heller, men kunne ha tenkt meg å sett oppfølgeren til Jane Eyre (2006), da basert på en bok av Hilary Bailey. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Etter en kjapp kikk i filmhylla: Transformers. Grunn unødvendig å oppgi. (Og det ønsket blir vel også oppfylt, eller?) Evil Dead-serien. Har min tvil om en oppfølger ville blitt bra, men Bruce Campbell ser jeg i hva det skal være. The Car. Filmhistoriens ondeste bil burde fått sin oppfølger. Equilibrium. Originalen imponerte. Skulle gjerne sett Christian Bale veive pistoler rundt seg igjen. Kung Pow. Lo meg i hjel av eneren, det lages for få slike komdier nå til dags. Dawn of The Dead (Nyversjonen). På tross av at alle zombiefans ser ut til å hate denne, likte jeg den veldig. Zombier KAN løpe, og for første føles det som om zombiene faktisk er farlige. Terkel I Knipe. Barnefilm med bannskap og blod? Ja, takk gjerne det. Give me more. Matrix. Med den rette historien og skuespillerne kunne det vel ha blitt bra. Men om en nr. 4 hadde blitt annonsert, hadde jeg nok blitt skeptisk... Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 [*]Dawn of The Dead (Nyversjonen). På tross av at alle zombiefans ser ut til å hate denne, likte jeg den veldig. Zombier KAN løpe, og for første føles det som om zombiene faktisk er farlige. Hvem hater den egentlig? Mitt inntrykk er at filmen regnes som en vellykket remake av zombieklassikeren. Jeg synes den ihvertfall er knall, selv om jeg absolutt ikke trenger en oppfølger. Den sluttet nemlig veeldig passende... Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Oppfølger kan lages på en betingelse at de lages bra. Helst bedre enn den første. Med det som premiss skulle jeg gjerne sett en ny film om Napolen Dynamite . Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Åj Åj Åj, en liten kanin som har drukket litt for mye koffein? Ehm, ok? Jeg sier bare min mening jeg, ingen filmer burde ha oppfølgere, uten om de som har en bok/fortsettelse i handlingen. Men, javel. Jeg kunne godt sett en oppfølger til 300. Forventer du virkelig at folk skal være seriøse etter et sånt innlegg? Det var en liten spøk da. Sorry vi du ble sur Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 [*]Dawn of The Dead (Nyversjonen). På tross av at alle zombiefans ser ut til å hate denne, likte jeg den veldig. Zombier KAN løpe, og for første føles det som om zombiene faktisk er farlige. Hvem hater den egentlig? Vil du ha navn? En del "hardbarkede" zombiefans jeg har snakket med mener tydeligvis at zombier skal gå livsfarlig seint, og langt i fra løpe slik de gjør i DOTD. Det var først i nyversjonen at zombiene endelig ble farlige for meg i alle fall. Når jeg ser de gamle filmene (som jeg syns er bra uansett) blir jeg alltid frustrert over at hovedpersonene blir tatt igjen av vraltende kjøttsekker. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Løpte de i DOTD? Ja, de løpte i 28 Days Later, men i Dawn? Husker jeg ikke O_o Lenke til kommentar
marfant Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Syntes DOOM var dritkul, og kunne veldig godt tenkt meg en oppfølger av den Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Syntes DOOM var dritkul, og kunne veldig godt tenkt meg en oppfølger av den Ja, ok. Men skipp Uwe Boll med Michael Bay da Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kunne tenkt meg at det kom en oppfølger til "Life of Brian". Den kunne hete "Life of Muhammed". Men da ville det vel garantert blitt et helvete for oss alle ... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg kunne tenkt meg at det kom en oppfølger til "Life of Brian". Den kunne hete "Life of Muhammed". Men da ville det vel garantert blitt et helvete for oss alle ... Haha, beste! Eller, "Life of Achmed" ^^, Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Ja, haha, den kunne jeg tenkt meg å se. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Etter en kjapp kikk i filmhylla:Kung Pow. Lo meg i hjel av eneren, det lages for få slike komdier nå til dags. Kung Pow 2 ;P Lenke til kommentar
master air Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Jeg har lyst paa en oppfoelger til Léon, men med Mathilda som voksen. Tror det kunne blitt veldig bra vis alt ble gjort riktig. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Kunne godt tenkt meg enda en oppfølger til Tremors serien, en der det handler om hovedpersonene fra den første. Edit: Det er jo et manus til en femte, men Universal vil ikke lage film. Endret 20. januar 2008 av Groening Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 The last Boy scout. den burde jo fått en toer, der de slåss mot satanclause Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå