Enigma123 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 http://www.gametrailers.com/player/29805.html Dette ser jeg fram til:) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 (endret) Skal den der selges i norge må den ha full RiksTV støtte, ellers får man jo ikke sett en skit, men regner med dem ordner det. I utgangspunktet er det vel kabeltv den er laget for eller ? Endret 20. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Skal den der selges i norge må den ha full RiksTV støtte, ellers får man jo ikke sett en skit, men regner med dem ordner det.I utgangspunktet er det vel kabeltv den er laget for eller ? hæ? rikstv er for nisser som bor på fjellet. vi som bor sivilisert kan bruke hva vi måtte ønske Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 om du tenker på kabeltv så har jo det i utgangspunktet ganske liten markedsandel i norge. Fiber har man jo de fleste plasser etterhvert, dette er vel støttet av boksen, men mener likevel bestemt at skal dem selge mye må den ha støtte for RiksTV slik som feks de nye tvene til Sony har. Har du oversikt over hva som kan brukes og evt ikke ? har den kortinngang til parabolkort ? Lenke til kommentar
ps3online Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Skal den der selges i norge må den ha full RiksTV støtte, ellers får man jo ikke sett en skit, men regner med dem ordner det.I utgangspunktet er det vel kabeltv den er laget for eller ? hæ? rikstv er for nisser som bor på fjellet. vi som bor sivilisert kan bruke hva vi måtte ønske Har du tenkt til og bruke denne må du vel kle deg ut som nisse du oxo... Sony PlayTV støtter DVB-T standarden, noe som betyr at den kun kan ta imot signaler fra digitalt bakkenett.. og ikke fra "hva vi måtte ønsker" Så hvis denne vil fungere med NTV/RIKSTV noe som er usikkert, da den norske standarden på det digitale bakkenettet er ganske ny, må vel de PS3 eierene som ikke bor på fjellet ikle seg nissedrakt for og bruke PlayTV. <tenker> Mulig jeg må invistere noen kroner i et firma som produserer nissedrakter</tenker> eller kanskje det kommer en egen "bundle" med PlayTV og nissedrakt??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 ikke søren om jeg drar på meg nissedrakt. men playTV burde da fungere på IPTV, Parabol, kabel Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Vet at det er blitt sagt at Sony har sendt inn PlayTV til testing hos Rikstv.. Bare å krysse fingrene. Det som er spesielt med det norske digitalnette, i forhold til andre digitale nettverk, er at vi er en av de få som bruker Mpeg4 i stedet for Mpeg2. Lenke til kommentar
ps3online Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) ikke søren om jeg drar på meg nissedrakt. men playTV burde da fungere på IPTV, Parabol, kabel Som jeg skrev over så er PlayTV bygd for DVB-T standarden, noe som betyr Digitalt bakkenett. Den støtter bare dette, ikke DVB-S (Sattelitt) eller DVB-C (KabelTV) Den støtter heller ikke IPTV. Signalene kommer fra vanlig antenne. Så Nissedrakten må du på med hvis du fremdeles mener at det kunn er nisser som har rikstv. For og nevne det erogså MPEG-4 standarden vi i Norge bruker den nyeste og resten av europa er iferd med og gå ovver til denne oxo.... Endret 21. januar 2008 av ps3online Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jaja da blir det ikke noe PlayTV for meg. RiksTV er ikke aktuellt... Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 jaja da blir det ikke noe PlayTV for meg.RiksTV er ikke aktuellt... Why not? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Er ikke sikkert det får støtte fra rikstv en gang. Så langt jeg vet er det ingen norske tvlevrandører som har uttalt seg om playtv. Så vi får vente og se. Håper det kommer til og funke med viasat men tviler. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Why not? Muligens for at rikstv suger? Få kanaler relatft dyrt og sugen tuner.(Har de flere nå?) Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Why not? Muligens for at rikstv suger? Få kanaler relatft dyrt og sugen tuner.(Har de flere nå?) Hvis PlayTV får riksTV-støtte, så blir vel det tuneren? Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Ja. såvit jeg har forstått så blir det vel det. Men det er vel ikke kort leser på den så de må vel finne på noe annet i tilleg? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Tenkte først heller ikke på å få rikstv, men det var helt til jeg så hvor mye billigere det er å ha f.eks. 3 tv'er i huset koblet til. Gjør du dette på canal digital parabol blir det en formue!! På rikstv var dette greit priset. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 Det er uansett ikke av betydning for meg siden jeg bor på gutteromet og har 1 tv og forholde meg til Men kjønner jo at det er viktig for folk med eget hus og flere tv`r Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 (endret) jaja da blir det ikke noe PlayTV for meg.RiksTV er ikke aktuellt... Why not? dyrt og få kanler, skal nok ha en form for IPTV eller GET billigere og bedre utvalg.. RiksTV er jo egentlig ikke HD engang, bare digitalt. Endret 21. januar 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 hvilke andre kanaler er hd da ? er det ikke bare canal digital som har EN hd kanal? GET eller UPC som dem het før er jo om mulig enda verre på kundeservice enn canal digital og gjengen, litt for mangen skrekkhistorier fra medstudenter til å våge meg på UPC.. om dem ikke skulle dra fram maaangen hd kanaler da, det hadde gjort fristelsen for stor Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 fant litt mer info ang. play tv http://www.ehomeupgrade.com/entry/4642/official_playtv_for Jeg håper jaffal den kommer til å støtte rikstv... de kanalene du får ekstra på parabol og kabel tv er etter min mening bare noe dritt uansett:) holder med kanaltibludet rikstv har for meg..det er ganske perfekt egentlig..og koster jo bare 189,- i mnd..synes ikke det er så dyrt...eneste jeg savner er PVR, men da håper jeg play tv får støtte for dette:D Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 22. januar 2008 Del Skrevet 22. januar 2008 (endret) Den siste videoen der var knallbra marjusen, takker. Integreringen av PSP er konge Kanalpakkene til canal digital har for det meste alt for mye bås i seg, rikstv ftw Endret 22. januar 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå