Nemon Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 Er det noen som har installert å kjørt Lindows på sin maskin? Jeg sitter å vurderer det selv, men vil først høre litt synspunkter og meninger fra andre som har prøvd det selv eller hørt noe om det. Hvordan er det med kompatibilitet/programvare osv? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 jeg har hørt at det er kjempedårlig, på grensen til det mest ph0kka OS'et som har blitt laget.. men det er bare noe jeg har hørt.. sikkert greit nok, men blir sikkert ikke en stor hit som OS Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Prøvde 2.0= likte ikke Prøvde 3.0= likte ikke Prøvde noen windows ting, men det virka ikke. Hold deg til Windows eller bare Linux! Lenke til kommentar
Roy E Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 dyrt er det oxo, såg på windows.com at det kosta $129 for en enkelt lisens. må jo være helt blåst i hue for å kjøpe sånn dritt når man kan få windows xp for nesten samma prisen. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 Ikke prøv Lindows! Det SUGER HARDT! Jeg instalerte det på maskinen min, og det føkka opp den en partisjonen min + begge os'ene som kjørte i dualboot.. dessuten er det et dritt-os.. visst jeg kunne ha gitt en karakter fra 1 - 6, ville jeg ha gidd -6 (MINUS).. Som en annen sa; hold deg til Windows eller Linux.. Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 noen som blir med å lage "WINUX" ? og få microsoft på nakken? må jo gå det og da... Lenke til kommentar
dnort Skrevet 15. februar 2003 Del Skrevet 15. februar 2003 noen som blir med å lage "WINUX" ? og få microsoft på nakken? må jo gå det og da... Bare så synd at navnet Winux allerede er tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå