Gjest medlem-77217 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvis du har noe å skrive om så kan det være morsomt / bra, men da må tema også være intriserende Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Jeg synest blogger kan handle om bloggeren selv også, men noen blogger er best når den handler om andre ting og ikke seg selv. Skriver kanskje mer om hva jeg synest senere i dag. Skoletimen begynner snart, kan ikke skrive mer. Edit: Rettet en gammel skrivefeil. Endret 13. oktober 2008 av Bozzeye Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 går d ann å blogge på Facebook.. det må jo være det mest geniale da.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 går d ann å blogge på Facebook.. det må jo være det mest geniale da.. Det finnes sikkert enn sånn irriterende utvidelsesgreie (som du må plage andre med gjentatte ganger fram til de installerer den for at de skal kunne se bloggen din) som lar deg blogge. Men nei, det ville ikke vært særlig genialt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Blogg heller her, forumet har en ganske bra bloggfunksjon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 går d ann å blogge på Facebook.. det må jo være det mest geniale da.. Blogg og blogg, du har jo notes da. Lenke til kommentar
applemania Skrevet 11. mars 2008 Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg har blogg selv, men elsker å følge med på andres. Jeg synes det er så mange jeg blir svært positivt overrasket over når jeg leser innlegg de har skrevet i bloggen sin. Jeg liker egentlig ikke at folk som kjenner meg i virkeligheten kan lese bloggen min, men det er ingen kjempestor krise. Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 12. mars 2008 Del Skrevet 12. mars 2008 Det er flotters, genialt tidsfordriv når man kjeder seg på jobb Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg likte å blogge og kose meg med å skrive det jeg gjør osv. Helt til dama mi sa at det var gay å blogge. Da mista jeg alt håp og nå er den død. Tusen takk ...... Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg ser ingenting negativt ved blogging. Mange som får nye venner gjennom dette, og for noen hjelper det å få tømt hodet. Man blir ihvertfall ikke dummere av å blogge, og det skader ingen. Har selv en blogg: www.anefisk.blogg.no Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Greit nok med blogger fra kjendiser, astronauter, folk i krigssoner og andre med en spennende hverdag. Det som ikke er greit nok, er "vanlige" folk med kjedelige 9-til-4-liv, som kun skriver om barna sine; bilen som stod feilparkert utenfor jobben på tirsdag eller kanskje et teit lite gjennomtenkt leserbrev rettet mot en agurknyhet i VG. Jeg klarer meg utmerket med mitt eget kjedelige liv ... Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Minner meg litt om alle de elendige hjemmesidene fra alle som syntes det var morsomt og spennede at mannen i gata kunne si meningen sin og publisere greier på internet for 10-15 år siden. Det var langt mellom slike hjemmesider som var underholdende på noen måte og det er vel enda lengre mellom blogger som er underholdende. Eneste forskjellene er at dårlige scans av dårlige bilder er byttet ut med feileksponerte og kornete mobilkamerabilder, og hitcounters og spinnende oppmerksomhetsstjelere er byttet ut med flashete reklamebannere. Synes igrunn blogging er ganske harry. Lenke til kommentar
Mipp Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Greit nok med blogger fra kjendiser, astronauter, folk i krigssoner og andre med en spennende hverdag. Det som ikke er greit nok, er "vanlige" folk med kjedelige 9-til-4-liv, som kun skriver om barna sine; bilen som stod feilparkert utenfor jobben på tirsdag eller kanskje et teit lite gjennomtenkt leserbrev rettet mot en agurknyhet i VG. Jeg klarer meg utmerket med mitt eget kjedelige liv ... Da kan du jo bare unngå å lese de bloggene? Mener du også at bloggene må ha et veldig spesielt liv, som for eksempel å være en kjent kjendis, for å kunne ha en bra blogg? Det finnes jo flere typer blogger.. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 (endret) Greit nok med blogger fra kjendiser, astronauter, folk i krigssoner og andre med en spennende hverdag. Det som ikke er greit nok, er "vanlige" folk med kjedelige 9-til-4-liv, som kun skriver om barna sine; bilen som stod feilparkert utenfor jobben på tirsdag eller kanskje et teit lite gjennomtenkt leserbrev rettet mot en agurknyhet i VG. Jeg klarer meg utmerket med mitt eget kjedelige liv ... Da kan du jo bare unngå å lese de bloggene? Mener du også at bloggene må ha et veldig spesielt liv, som for eksempel å være en kjent kjendis, for å kunne ha en bra blogg? Det finnes jo flere typer blogger.. Synes ikke det er spesielt interessant å lese om andre folks små hverdagsproblemer, eller kjedelige innlegg av hobbypolitikkere og kaférevolusjonære, nei. Endret 16. oktober 2008 av Oddvar Knus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8745264 Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Teknologiske blogger med mangfoldige erfaringer og løsninger på problemer kan leve, resten kan brenne. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Generelt sett, så er blogger med et tema helt ok. Samme om det er it, gaming, mote eller lego for den saks skyld. Blogger som kun dreier som om hva vedkommende har gjort i dag er tullete, og virker på meg bare som et markeringsbehov, og er helt bortkasta webspace. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå