Garanti Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Hei, kom over noen tekstfiler som inneholdt en del tekster som var oversatt h.v.a. Freetranslation.com. Prøv selv, og post morsomme resultater! Pink Floyd - Brain Damage Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor han lunatic er på gresset lunatic er på gresset Huske spill og tusenfrydkjettinger og å le Fått beholde loonies på stien lunatic er i hallen lunatics er i min hall papiret holder deres foldet ansikter til gulvet Og hver dag papirgutten fører mere Og om dambruddene åpner mange år også snart Og om det er ingen Rom på bakken Og om Deres hode eksploderer med mørk forbodings også jeg se De på den mørk side av månen lunatic er i min hode lunatic er i min hode De hever bladet, De får den forandrings De til De meg ‹til jeg er mentalt sunn De låser døren Og kaster nøkkelen det Er noen i min hode men det er ikke meg. Og om skyen brister, torden i Deres øre De skriker og ingen synes høre Og om sammenbindingen De er i starter leke forskjellig melodier jeg se De på den mørk side av månen Pink Floyd - Shine On You Crazy Diamond Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Hus når De var ung, De pusset som sola. Pusser på Deres gal diamant. Nå det er en titt i Deres øyne, som svart huller på himmelen. Pusser på Deres gal diamant. De grep fatt i korsbrannen av barndom og stardom, blåst på stålbrisen. Kommer på De mål for faraway latter, kommer på De fremmed, De legende, De martrer, og pusser ! De nådd for hemmeligheten også snart, De grått for månen. Pusser på De gal diamant. Treatened ved skygger om natten, og ubeskyttet i lyset. Pusser på De gal diamant. Godt De slet ut Deres mottakelse med tilfeldig presisjon, utnytter stålbrisen. Kommer på De raver, De se av visjoner, kommer på De maler, De piper, De fange, og puss ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå