Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tråd kan slettes og kastes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil si du reagerer helt normalt.

Utrolig kjedelige greier det der, man vil gjerne tenke at slik skal det ikke være, men det er det faktisk. Realiteten er en stygg bitch som liker å slappe deg i trynet med ting du helst skulle vert foruten.

Uansett, the good new is, du kan endre på dette selv, du og ingen andre that is. Du kan ikke tvinge folk til å like deg, eller invitere deg med på tur. Gjør som mange andre og finn den gyldne veien og ta sosial livet ditt til nye høyder, (hoho, nå høres jeg ut som _den_ PR maskinen) begynn og les PUA (Pick up artist) stoff, vi har faktisk en egen tråd for akkurat dette. Nå tenker du kanskje, jeg vil ha kamerater! Ikke tretusenogatten kvinnfolk med bivirkninger som endeløs joy og seksuelle tilfredsstillelse. PUA er så mye mer enn og dra damer, du kan bruke det du lærer der i alle former for sosiale situasjoner blant annet å få respekt fra kameratene, bli den som blir tvinget med til Hellas istede for den som sitter igjen hjemme etc.

Så da er det bare og sette seg ned og lese til hodet ditt er så stappet med faguttrykk og teknikker at det tyter sosialverdi ut øra dine.

Edit: En link hadde kanskje gjort seg. :)

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=786238&hl=

Endret av QBab
Lenke til kommentar

Stikk på SKSF for helvete! (unnskyld språket).

Vi er en utadvendt gruppe som er kule og ler av "den kule gjengen" mens vi selv synes vi er kule som F. Det bygges ikke opp festblære og alkoholtoleranse i denne gjengen, (Ikke så ofte ihvertfall, men noen ganger det og). Her bygges selvtillitt og selvforståelse! Finnd in egen gjeng og om du ikke finner en så start en. Det er du selv som styrer hvilken gjeng du vil henge med! Jeg følte meg helt som deg i mange år. Hadde få venner. Satt alene osv, men så plutselig fikk jeg kontakt med en kar som introduserte meg til en annen kar som introduserte meg til SKSF. Skedsmokorset Spilleforening. Der fant jeg mitt miljø. Mulig mange synes vi er nerder, men da svarer jeg bare " Ja. og jeg er stolt av at jeg fortsatt har IW til å spille rollespill FFS OMFGROFLMAO!" Eller noe i den dur.

Som sagt er SKSF en gruppe utadvendte folk som rett og slett har det morro på våre egne premisser. Vi har alt fra allmenn nørder til anarkister og fritidspyromaner. Dette er en gjeng du sent vil glemme! =D

Her er nettsiden vår så hvis du er interresert så stikk innom ^^

Http://www.sksf.no

It's your life buddy! ^^

Lenke til kommentar

Har hatt endel råtne venner gjennom livet. Men en ting eg har lært er at dei som ikkje viser at dei vil vere vennen din, er ikkje verdt å vere dine venner. Vil ikkje dei ha deg med, så fortjener dei ikkje ditt nervær. Alle er forskjellige, og enkelte tør ikkje å sei rett ut det dei tenker og føler. MANGE personer er urimelige, og vanskelige å forholde seg til. Det er også mange gode og herlige personer der ute, og er en med å tar litt initiativ og er morsom, og ikkje partypooper, så skaffer du deg raskt venner som er verdt å ta vare på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...