vdr Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 problemet er at pcen starter sånn at det kommer sånn svart tekst opp der man kan velge sikkerhets modus osv. åsså har jeg 30 sek til å velge før den starter den på nytt. Har prøvd alle allternativene som er men den bare kommer inn på det samme tekst greiene igjen. fikk til å scanne den eller noe sånn stod hvertfall at windows ikke kunne starte fordi det var en farlig fil.. hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Sier du at du den starter opp i sikkerhetsvalg modus hver oppstart? også må du velge? eller at pcen overhode ikke vil starte? Lenke til kommentar
vdr Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Sier du at du den starter opp i sikkerhetsvalg modus hver oppstart? også må du velge? eller at pcen overhode ikke vil starte? at den starter opp i sikkerhetsvalg modus! Lenke til kommentar
Fikseren Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Når du slår den av, slår den seg av på normalt vis? isåfall, når begynte problemet? du kan kanskje kjøre systemgjennopretting fra ett annet tidspunkt, kanskje en annen dag uti uka eller noe? hvis ikke det er ett alternativ vil jeg foreslå ett program som vil se gjennom pcen etter feil og fikse det Lenke til kommentar
vdr Skrevet 20. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2008 Når du slår den av, slår den seg av på normalt vis? isåfall, når begynte problemet? du kan kanskje kjøre systemgjennopretting fra ett annet tidspunkt, kanskje en annen dag uti uka eller noe? hvis ikke det er ett alternativ vil jeg foreslå ett program som vil se gjennom pcen etter feil og fikse det Går ikke å slå den av uten å dra ut kontakten. Den bare restarte å kommer inn i sikkerhetsvalg modus visst jeg ikke slår den av. å alternativene er sikkerhetsmodus, sikkerhetsmodus m nettverk, siste fungerende konfirugasjon, start windows på vanlig måte har prøvd alle men det går ikke. Men åssen er det mulig å laste ned et program når jeg ikke kommer inn på skrivebordet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå